Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Uppojono schreef:Ik ben mijn trailer aan het opknappen, en al tijden zijn mijn gasdrukveren kapot. Nu ben ik overal aan het zoeken, en er staan genoeg gasdrukveren op, maar helaas nergens lengte 505mm (van oog tot oog) en 1300N. Nu zijn er vast wel meer mensen op bokt met Protempo veren op hun trailer die kapot zijn gegaan. Heeft iemand enig idee waar ik ze kan bestellen?
Ik heb contact gehad met Protempo en dat is een groothandel, zij willen mij niet leveren. Ze zouden me terugbellen met meer informatie, daar heb ik niks meer van gehoord. Ook op mijn e-mail heb ik helaas geen reactie gekregen. Ze mogen dus ook van een ander merk zijn, als ze maar passen.
Ze hadden deze niet op voorraad maar gaan ze voor mij bestellen; zelfde prijs als bij Protempo...newfy schreef:Ik heb net gemaild met Protempo en netjes een mail terug met de prijs en verzendkosten. (geen opmerking dat ze niet aan particulieren leveren)
Maar ik heb ook even gebeld met zuidzijdegoudriaan.nlZe hadden deze niet op voorraad maar gaan ze voor mij bestellen; zelfde prijs als bij Protempo...
Het gaat om veren van 1500N lengte 53 cm type 880 054 915 044
komt het helemaal in orde