Gasdrukveer Protempo 1300N 505mm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Gasdrukveer Protempo 1300N 505mm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 12:58

Ik ben mijn trailer aan het opknappen, en al tijden zijn mijn gasdrukveren kapot. Nu ben ik overal aan het zoeken, en er staan genoeg gasdrukveren op, maar helaas nergens lengte 505mm (van oog tot oog) en 1300N. Nu zijn er vast wel meer mensen op bokt met Protempo veren op hun trailer die kapot zijn gegaan. Heeft iemand enig idee waar ik ze kan bestellen?
Ik heb contact gehad met Protempo en dat is een groothandel, zij willen mij niet leveren. Ze zouden me terugbellen met meer informatie, daar heb ik niks meer van gehoord. Ook op mijn e-mail heb ik helaas geen reactie gekregen. Ze mogen dus ook van een ander merk zijn, als ze maar passen.

Karreman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 15:32

Protempo levert alleen aan bedrijven. Je kunt de gasdrukveren het beste bestellen via o.a trailerbedrijven maar je kunt het ook proberen via een landbouwmechanisatiebedrijf of een bedrijf die marktwagens maakt.
Ze zullen ongeveer €35/stuk kosten.
Wel zorgen dat je de goede lengte besteld want de standaard maat is hoh 75 cm.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:04

Uppojono schreef:
Ik ben mijn trailer aan het opknappen, en al tijden zijn mijn gasdrukveren kapot. Nu ben ik overal aan het zoeken, en er staan genoeg gasdrukveren op, maar helaas nergens lengte 505mm (van oog tot oog) en 1300N. Nu zijn er vast wel meer mensen op bokt met Protempo veren op hun trailer die kapot zijn gegaan. Heeft iemand enig idee waar ik ze kan bestellen?
Ik heb contact gehad met Protempo en dat is een groothandel, zij willen mij niet leveren. Ze zouden me terugbellen met meer informatie, daar heb ik niks meer van gehoord. Ook op mijn e-mail heb ik helaas geen reactie gekregen. Ze mogen dus ook van een ander merk zijn, als ze maar passen.

Wij leveren alle onderdelen ook los ;)
De gasveren waar je over schrijft zijn ons bekend en die kun je idd ook bij ons bestellen, als je mij het nummer even door pb´t kan ik je een prijsopgave geven ;)

newfy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 17:10

Ik heb net gemaild met Protempo en netjes een mail terug met de prijs en verzendkosten. (geen opmerking dat ze niet aan particulieren leveren)
Maar ik heb ook even gebeld met zuidzijdegoudriaan.nl ;) Ze hadden deze niet op voorraad maar gaan ze voor mij bestellen; zelfde prijs als bij Protempo...

Het gaat om veren van 1500N lengte 53 cm type 880 054 915 044

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 21:41

newfy schreef:
Ik heb net gemaild met Protempo en netjes een mail terug met de prijs en verzendkosten. (geen opmerking dat ze niet aan particulieren leveren)
Maar ik heb ook even gebeld met zuidzijdegoudriaan.nl ;) Ze hadden deze niet op voorraad maar gaan ze voor mij bestellen; zelfde prijs als bij Protempo...

Het gaat om veren van 1500N lengte 53 cm type 880 054 915 044

Als alles dan goed gaat met tel nrs :o komt het helemaal in orde :D
U hoort van ons als ze binnen zijn, via pb mag u vast het adres mailen

newfy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 23:00

Is goed.

newfy

Re: Gasdrukveer Protempo 1300N 505mm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:42

Heb vanmorgen de gasveren van zuidzijdegoudriaan.nl ontvangen; helemaal goed!
Ik had alleen een vraag hoe je die dingen er onder druk moet opzetten; even gebeld en goede tips gehad dus ze zitten er al op en werken prima.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 23:20

@newfy: super dat u dat nog even laat weten, wilde u net een privemailtje sturen om te vragen of het na het telefoontje gelukt was :o
stond net naast de monteur toen u belde :D fijn dat het gelukt is , en de klep weer functioneert naar behoren!!