Helemaal klaar met Divoza.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maybe2

Helemaal klaar met Divoza.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 15:13

Misschien ben ik wel de enigste,maar ik ben even helemaal klaar met divoza.waarom?wel om het volgende,

ik heb voor de paasdagen,en wel op 7 april mijn rijlaarzen voor reparatie terug gebracht, de rits begaf het na 3 dagen.
het was geen probleem en ze zouden de laarzen opsturen,en na ongeveer 4 weken zou ik gebelt worden als ze klaar waren,nou dacht ik nog,wat een super service.
nou ben ik niet het persoon die direct na 4 weken belt om de laarzen,maar na 6 weken dacht ik,laat ik eens bellen.krijg ik er iemand voor die tegen mij zei dat ze mij s'middags wel even terug zal bellen,om na te gaan waar de laarzen waren.geen telefoontje terug. dus de volgende dag,ik weer bellen,jahoor ik zal vanmiddag terug gebelt worden,dat was dus al te tweede dag,en ook nu weer geen telefoontje terug. De derde dag ik weer bellen,werd mij weer beloofd dat ik terug gebelt zou worden.nee hoor weer niet.
en er was al weer een week om. dus vorige week,ik weer bellen,wordt ik direct door verbonden met iemand die mij verteld dat ze ongeveer 40 dozen met laarzen hadden binnengekregen,en dat hij dat even moest uitzoeken.okeeeee,,,,,ik wacht wel weer.
eind van de week weeeeer gebeld,kreeg die zelfde persoon er weer voor,wordt mij weer hetzelde verhaal verteld alleen deze keer waren het er 30 dozen.
en werd mij even dood leuk verteld dat ik niet steeds moest bellen,?????pardon!!!!! sorry hoor maar er wordt mij al weken beloofd dat ik gebelt zou worden.en dat mijn vertrouwen in divoza nu toch echt wel tot het nulpunt is gedaalt.krijg je vervolgens te horen dat ze mijn formulier?? spoed op zouden zetten.pppfff,,,en nog steeds geen laarzen en week 8 gaat nu in. ik durf amper nog weer te bellen.
zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
ik was altijd vaste klant van divoza maar dat is,zodra ik mijn laarzen weer heb afgelopen.

xAlice

Re: Helemaal klaar met Divoza.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:16

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar heb wel slechte ervaring met divoza.
Had laarzen besteld die pas later geleverd konden worden.
Zouden begin mei komen, dus 16 mei heb ik gemaild wanneer ze nou komen.
Kreeg ik ineens een berichtje terug dat hij het had gecontroleerd en dat ze pas eind juni komen :?
Vind het allemaal een beetje vreemd, blijkbaar is fatsoenlijk communiceren naar je klanten heel moeilijk.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:17