Erg klein ben ik niet maar toch zijn rijbroeken mij altijd te lang. Om in een nieuwe broek te gaan knippen vind ik zonde en de onderkant omslaan zit in een laars voor geen meter. Zijn er merken die ook broeken hebben voor mensen met kortere benen? Tot nu toe heb ik het meeste gehad aan de broeken van Pikeur maar het zou fijn zijn als er ook iets te vinden zou zijn in een iets lagere prijsklasse.
Ik heb twee vrij eenvoudige broeken van Harry`s Horse die zelfs voor mij iets aan de korte kant zijn!
ais
Geplaatst: 31-05-12 13:44
Ik heb ook redelijk korte benen, de rijbroeken die ik heb zijn van eurostar, ik geloof het model klarissa? met leren zitvlak, en de lengte daarvan is goed voor mij
KarmaChansy
Geplaatst: 31-05-12 15:21
ik heb een kindermaatje en dat zit altijd goed, weet niet hoe je taile is? (ben al 27 hoor maar erg slank )
Hv polo heeft kortere broeken. Ik heb er een die mij net aan de korte kant is en heb al niet zo heel lange benen. Ik heb er overigens ook een die wat langer is, dus het ligt wel aan welk model je hebt!
JarJar
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-12 09:11
Kindermaten heb ik al geprobeerd, maar wat er al gezegd wordt bij bijv. maat 176 is de lengte vaak nog langer dan bij 36 I.i.g. bedankt voor het reageren, wordt binnenkort gewoon een hele rits broeken passen
Ik ben maar 1.57 en heb altijd broeken van Eurostar of PK. Deze vallen niet zo lang. Ik neem zelf ook graag een rijbroek met elastische onderstukken eraan, anders zit je met dat dubbelgevouwen klittenband en dat zit inderdaad niet lekker in je laars.
Ik zelf ben 1.49 en heb rijbroeken van horze, ik klap het wel om met een strakke sok, dan heb ik niet zo'n last van het niet lekker zitten in mijn laars..