Veelgestelde vraag, welke laars voor de kleine ruiter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Veelgestelde vraag, welke laars voor de kleine ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 15:00

Hallo allemaal,

3 jaar geleden heb ik standaart maat laarzen gekocht van equicomfort, die heb ik zo ver opgelopen dat ik gewoon pijn krijg aan mn voeten. De hak in helemaal in de laars gaan zitten (ja klinkt gek haha), de rimpels zijn super erg, rits gaat heel stroef, gewoon rotdingen, ze waren ook maar 80 euro.

Ik ben nu bijna 16 en wil graag op maat gemaakte, ik verwacht niet meer dat mijn voeten groeien aangezien ik al 2 jaar lang maat 39 heb.

Ik ben 1.58, heb vrij brede kuiten, maat 39, dus het is wel maatwerk want meestal zijn laarzen me veels te hoog :')

Ik heb een budget van max 500 euro. De laars die me heel erg aansprak was de petrie conventry, ik heb deze laars al eens aangehad, heerlijke dingen.

De vraag die ik hierboven stel gaat echt alleen even om het model en kwaliteit, niet om de kleur, of welke kleursamenstellingen je kunt pakken etc. Ik zelf heb een voorkeur naar laars met een rits aan de achterkant, en vetertjes van voor.