Polo voor het rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mendyh

Polo voor het rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 08:20

Ik wil voor de zomer wat polo's aanschaffen voor het rijden.

Wat voor Polo dragen jullie voor het rijden?
Welk merk is dit en hoeveel heeft het je gekost?

Ook polo's waar je niet tevreden over bent graag melden!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Dabo

Re: Polo voor het rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:23

Ik koop ze bij de Zeeman, Wibra, of overal waar ze leuke hebben.
Voor mij hoeft er geen paardenmerkje in te staan, als ze maar een leuk kleurtje hebben, of gewoon wit. Daar heb ik er trouwens wel de meeste van, witte van de Zeeman (3 voor 10euro) ;)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:41

Ik heb van beide, van merken en gewoon goedkope (zoals bijvoorbeeld van de Action). De goedkope gaan vaak veel langer mee en blijven mooier dan de meeste merkpolo's, vooral van HV Polo zijn erg slecht (worden kort en 2keer zo breed). Ik heb er ook een aantal van La Martina, dat zijn wel erg fijne en blijven ook erg mooi. Bien Blue heeft ook erg mooie en goede kwaliteit polo's.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 11:16

Joules is zo'n heerlijk merk, alleen wel een beetje duur maar ze zijn het echt waard :j

Van de H&M hebben ze ook fijne, kosten geloof ik nog geen tientje.. :)

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 12:46

ik had inderdaad gehoord dat de HV Polo's heel erg slecht zijn. jammer, want ze zijn wel erg mooi.
En heeft er misschien iemand ervaring met de polo's van Scapa?

Het liefste heb ik polo's die wel een beetje getaillieerd zitten..

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:51

Moet je een modeshow meedoen als je rijdt ofzo? :o?

Ik vind die merkpolo's echt belachelijk duur... ik heb een hele stapel oude shirts in mijn kast die ik altijd aantrek bij de paarden... :=

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:55

Tot mijn grote spijt ook ooit eens polos gekocht van HV, na 1x wassen waren ze idd 2x zo kort en 2x zo breed, terwijl ik gewoon de wasinstructies gevolgd heb. Hetzelfde met een dure cavallo polo.

Dus vanaf nu gewoon goedkope polo's van mij, van H&M of zeeman, die kun je eventueel zelf laten bedrukken om ze wat op te fleuren.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:00

Ik heb ook gewone Zeemanpolo's voor 3 euro ofzo. Ze zitten prima en matchen vaak nog bij m'n schabrak qua kleur ook. Tja, dan ga ik geen 30 euro uitgeven aan een merkpolo.

Tip: bij de kinderkleding kan je ook vaak leuke dingen tegenkomen. Zeker bij een Wibra/Zeeman is een maat 164/178 ongeveer net zo groot als een S in damesmaat. Zo ben ik al aan verschillende polo's gekomen die perfect paste bij een bepaalde set.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:02

Ik vind de KingsLand polo's super!

Maar draag ook gewoon andere merken. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:04

Ik heb ze op dit moment van de Kingsland, bevallen prima. Wil ze graag van Scapa.
Dus als iemand weet waar je die kan kopen.. :D?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:05

Heb van alle merken geloof ik wel een of meerdere polo's..
Scapa, Kingsland, H&M, Esprit, Primark, Bristol - en ze bevallen allemaal even goed. :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:06

ik heb polo's van donnay
super leuke kleurtjes en niet al te duur

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:42

Ik heb ze van fouganza bij decathlon gekocht ben er erg tevreden mee, weet niet meer de
preciese prijs maar ze waren niet zo duur

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:43

Ik ben weg van m'n Joules polo, maar die zijn wel wat prijzig (geloof rond 40-50 euro)

Verder heb ik denk ik wel 6 polo's van de H&M. Heb ze al jaren, blijven mooi en stevig en kosten maar 9,95! :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:43

H&M bevalt me prima, maar die kunnen een tikje kort zijn. Voor de rest ben ik supertevreden over mijn polo's van Joules :j
Die moet je in de uitverkoop kopen en direct uit Engeland bestellen, scheelt je veel geld :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:26

pearlie schreef:
Moet je een modeshow meedoen als je rijdt ofzo? :o?

Ik vind die merkpolo's echt belachelijk duur... ik heb een hele stapel oude shirts in mijn kast die ik altijd aantrek bij de paarden... :=

Lekker offtopic... :+

Merkpolo's zijn dan duur maar vaak zijn ze zoveel fijner qua kwaliteit/pasvorm (joules vergeleken bij H&M/harry's horse oid)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:27

AmySP schreef:
Ik heb ze op dit moment van de Kingsland, bevallen prima. Wil ze graag van Scapa.
Dus als iemand weet waar je die kan kopen.. :D?

In amsterdam is scapa brand store :j

92Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 16:38

Ik haal de polo's bij terstal en H&M. Zijn volgens mij bij beide winkels 9,95

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 16:57

Kingsland maar moet zeggen dat ik de laatste tijd polo's van Ralph Lauren en Tommy Hilfiger draag.
(goedkope partijen NIEUW van mp) ;) en die gebruik ik dan vaak voor het rijden O:)
Maar polo's kun je overal wel kopen, duur of niet zo duur ;) als ze maar een lekkere pasvorm hebben en je goed zitten dus, dat verschilt ook enorm per mens.

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 11:07

ik heb een hipster rijbroek dus ze mogen inderdaad niet al te kort zijn.
Van de H&M ga ik er binnekort eentje halen die bij mijn nieuwe dekje past!

Is die Scapa store in Amsterdam outlet, of gewoon van alles en nog wat voor de standaard prijs?

Kingsland wil ik ook graag een polo van hebben!
Heb nu wel een mooie witte uit Frankrijk met korte mouwen en 1 bruine met lange mouwen. Zal de merken wel opzoeken want deze zijn ook zeker fijn!

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 11:15

In Roosendaal zit een Outlet voor Scapa (bij Rosada Outlet Store).
Al vind ik het daar persoonlijk nog steeds belachelijk duur.

Ik heb wel één Scapa polo, ooit als werkkleding ontvangen. Die gaat al jaren mee, dat moet ik dan wel weer toegeven.
Die is van een speciale paardenlijn die ze ooit hebben uitgegeven, Glamazon heette die. Ik heb geen idee of dat nog bestaat, maar is een erg fijne polo.

Verder trek ik gewoon oude kleding uit de kast om te rijden; zit toch het fijnste en dan worden die oude shirtjes ook nog eens gebruikt. :)

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 11:36

Zoals al eerder genoemd zijn de Polo's van Scapa erg fijn, maar ook de slim fit polo's van Tommy Hilfiger en Ralph Lauren vind ik erg fijn om mee te rijden. Ze gaan ook allemaal al een aantal jaren mee. Hoewel de Hilfigers van de oudere lijnen niet van zeer goede kwaliteit zijn. De nieuwere daarintegen vind ik wel heel fijn en blijven gewoon goed na veel wassen.

Hier in Maastricht zit trouwens ook een wat kleinere Scapa winkel.

Mendyh

Polo voor het rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 08:29

ik heb gister 3 polo's bij de Zeeman gekocht, omdat ik toch wel even snel wat nodig had. Deze zijn wat langer en daarom wel heel fijn voor het rijden.

Ik ga nog verder zoeken naar polo's. liefste van Scapa, omdat ik daar ook nog een donkerblauw dekje van wil hebben voor m'n merrie.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:43

Ik heb wat polo's van de HEMA die zijn op zich wel prima. Bij scapino heb ik ooit eens hele fijne zachte katoenen polo's gekocht (van Stax oid), die zitten echt super!
En ik heb er ook nog 1 van Mondoni (Divoza). Leuke polo en kwaliteit valt me niet tegen. Blijft mooi en krimpt niet / wordt niet breder.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 08:45

Ik draag vooral de Authentic polo's zijn volgens mij alleen verkrijgbaar bij de makro.
Kleur en pasvorm blijven super sommige heb ik nu al 3jaar en beginnen nu pas slecht te worden!
Sluiten ook zeer mooi aan en droge snel :) Zijn rond de 10euro ps. en in de aanbieding rond de 4 :)