ik heb haar vroeger gehad haar verkocht maar deze mensen haar verder door verkocht

en zou graag willen weten hoe het met haar gaat, en zou haar graag een keer willen zien.
groetjes chantal
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyJ schreef:Hallo Chantal,
Als ik mij niet vergis is ze nu in ons bezit.
Ze is flink wat aangekomen en heeft ong. een jaar geen baasje gehad.
Sinds korte tijd zijn wij weer aan het proberen om haar in conditie te krijgen.
Ze staat in Limburg.
Als je meer wil weten of fotos wil zien van haar moet je ons maar mailen,
want wij willen ook heel graag meer over haar te weten komen.
Groeten Joyce
Monique67 schreef:LadyJ schreef:Hallo Chantal,
Als ik mij niet vergis is ze nu in ons bezit.
Ze is flink wat aangekomen en heeft ong. een jaar geen baasje gehad.
Sinds korte tijd zijn wij weer aan het proberen om haar in conditie te krijgen.
Ze staat in Limburg.
Als je meer wil weten of fotos wil zien van haar moet je ons maar mailen,
want wij willen ook heel graag meer over haar te weten komen.
Groeten Joyce
Beste Joyce en Chantal,
Wij zijn de laatste eigenaars van Nicky geweest( hebben haar 5 jaar gehad) , overduidelijk ook door de foto's.
ongeveer 2 jaar geleden hebben wij Nicky aan een gezin in Nuth,Limburg verkocht en zouden het stamboekboekje persoonlijk brengen met mijn dochters om te zien hoe het met haar ging. De eigenaresse leek van de aardbodem verdwenen. Inmiddels via mijn oude verzekering heb ik haar chipnummer en heb ook haar stamboekboekje van Nicky (Nienke) nog.... Te triest om te lezen dat ze een jaar niet verzorgd is. Het belangrijkste is dat Nicky het nu goedmaakt. Mijn dochters willen haar dolgraag nog een keer zien. Ook willen wij graag de informatie en foto's delen met degene die Nicky nu heeft van de 5 jaar dat wij Nicky hadden. En we hebben ook de gegevens nog van de mensen waaraan Chantal Nicky heeft verkocht en van wie wij Nicky dus gekocht hebben...
Nicky is nu 16 jaar...ze is geboren op 18 mei 1996 en wij hebben haar gekocht toen ze 9 jaar was..
Hartelijke groet, Monique