[EG] info over fokker en bwp-ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xiu

[EG] info over fokker en bwp-ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 18:28

Voor vrienden van me ben ik op zoek naar iets meer achtergrondinformatie over hun paard. Zij zijn onlangs met paard terug naar Amerika verhuisd, maar hun ruin is in België geboren. De fokker is August Mariën uit Herenthout, inmiddels heb ik kunnen vinden dat deze overleden is in 2009 waarna het paard verkocht is aan een vrouw uit Antwerpen, waarna hij nadien naar stal Doorstap verkocht werd en zo bij de huidige eigenaars in Duitsland terecht kwam. Over die periode hebben we informatie, we zijn eerder op zoek naar alles vóór 2010- dus voor hij bij de laatste Belgische eigenaar terecht kwam. Normaal gezien is hij voordien altijd in eigendom van de fokker geweest. Daar deze uiteraard niet meer te contacteren valt, ben ik dus eigenlijk op zoek naar familie of bekenden van deze man.

Daarnaast ben ik ook op zoek naar meer info over de (vorige?) eigenaars van dressuurstal Oosterhof, ook in Herenthout. Dit omdat het paard op zeer hoog niveau getraind lijkt te zijn, er zijn echter geen wedstrijdresultaten van hem te vinden (hij zou proeven jonge paarden of L-proeven gelopen hebben als 4jarige maar hier is niets over terug te vinden dus ook geen ruiter) maar aangezien deze stal vlakbij de woonplaats van de fokker is zou hij daar mogelijk ooit getraind kunnen zijn. Deze stal bestaat zou niet meer bestaan, maar was in eigendom van Maria Gijsbrechts (die mogelijk nu in NL woont, kom haar naam tegen op enkele startlijsten met als woonplaats Echt) en Phillip Vermeulen. Mocht iemand me aan contactgegevens kunnen helpen dan hoor ik het graag.

Info over het paard in kwestie:
Udex
ruin
vos
1m70-1m75
Weltmeyer II x Balzflug x Wendekreis
geboren in 1997
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 23-05-12 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Xiu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 16:19

UPDATE:

Inmiddels heb ik contact gehad met een zoon van de fokker. Nu blijkt echter dat het paard daar al op 2,5-jarige leeftijd verkocht is... Hij zou naar een lid van de LRV van Geel (België) gegaan zijn, maar daarvan heb ik dus geen naam. Ook blijkt hij niet bij stal Oosterhof gestaan te hebben, hiervan heb ik dus ook geen gegevens meer nodig.

Ik zoek dus nog alle mogelijke info over hem, tussen 1999 en 2009.