Wat is een fijne jas/parka (voor lange mensen!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cynderella81

Wat is een fijne jas/parka (voor lange mensen!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 19:26

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe all seasons jas of evt. een overgangs jas.
Ben geen fan van bomberjacks en andere korte jacks. Ik zoek dus iets wat echt ruim tot over mn kont valt.
Nu ben ik vrij lang (1.84) dus een jas die bij een kleiner persoon goed valt, is bij mij alsnog te kort. Hetzelfde drama heb ik ook altijd met de mouwen :(

Na een aantal (internet) miskopen, ben ik de afgelopen weken druk aan het zoeken geweest op internet, maar het lijkt wel of er gewoon weinig langere jassen/parka's in de collecties zitten. Of dat het van die oubollige jassen zijn -O-

Ik vind de Horze Adelaide en de Zuperior 3-1 leuk om te zien (vanaf de de foto), maar helaas heb ik die nog niet ergens kunnen passen. Equitheme heeft o.a. de Denver, maar die is volgens mij ook op de grens. De Eurostar Bente leek leuk op de foto, maar bleek bij mij helaas toch nog aan de korte kant.

Wat is naar jullie mening nu een leuke/vlotte jas die ook geschikt is voor de langere ruiters onder ons?
En waar zijn die ook te passen, want ik grijp steeds mis in de ruitershops bij mij in de buurt.

Alvast bedankt!!

Cynderella81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 20:13

Eindelijk iets gevonden, hier mag een slotje op.