Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je dit verhaal ook zo aan hun voorleg, dan doen ze daar vaak niet moeilijk over hoor. 

xhoppa schreef:Je kan nu geen strandrit meer maken. Alleen 's ochtends tot een bepaalde tijd en 's avonds vanaf 8 uur of 10 uur dacht ik. Maar ik weet wel dat je nu niet overdag kan rijden.
Je hoeft geen ruiterbewijs te hebben. Ik heb pas ook een paard gehuurd maar moest wel onder begeleiding (ik ben onder de 18, dus weet niet of dat daar boven de 18 wel zonder kan)
en anders misschien een manege bellen of dat kan? Maar als ik ergens een paard huur, dan heb ik geen ruiterbewijs nodig.
Loiz schreef:Ik denk eerlijk gezegt niet dat een stal je wel paarden meegeeft omdat je dit vertelt. Want, waar moet zn stal zn grens trekken dan?
Er zijn zat mensen die zeggen geweldig te kunnen rijden, maar wat nogal tegenvalt als ze op een paard stappen. Als ik een manege zou
hebben en ik zou begeleide buitenritten organiseren zou ik denk ik niet 2 paarden meegeven om dit verhaal, dan word t zo lastig..
Strand is verschillend toegangkelijk inderdaad, maneges weten dat meestal wel en je kunt t ook even opzoeken inderdaad.
amenicora schreef:Manege heemskerk krijg je zo paarden mee en proefrijden doen ze ook niet aan eignelijk.
(mits je betrouwbaar overkomt natuurlijk) je kan zelf je eigen paard kiezen.