[PG] Gezocht: Bibi!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PrimeurLover

[PG] Gezocht: Bibi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 20:37

Vroeger had ik een verzorgpony, Blue Eyes. Ze kreeg een veulen, Bibi. Eigenlijk zou ze Britt of Bianca heten,maar toen is ze samen met Blue verkocht naar een manege. (Waar ik nu ook rij) Daar is Bianca/Britt toen Bibi genoemd. Toen is ze verkocht aan een meisje. Maar ik zou graag willen weten hoe 't met haar gaat, ik was namelijk al vanaf het begin bij haar. (Vanaf d'r geboorte) Ik heb dus alleen maar veulenfoto's van Bibi. Maar van Blue heb ik wel meerdere foto's. Want Blue Eyes staat nog bij ons op de manege. Ik kan nog wel een omschrijving van de mama van Bibi geven, en Bibi niet echt heel goed. Blue (moeder) is donkerbruin met zwarte manen en een grote witte vlek op haar kont, met nog meer vlekken over haar hele lichaam. Ze is ongeveer 1.35 en is erg snel. Bibi was al gelijk een stuk groter. Lichtbruin en overal die witte vlekken weer. Ik heb geeeen idee hoe je hier foto's op zet, dus sorry daarvoor.

Groetjes!

Ps. ik hoop dat je misschien een pony hebt gezien zoals de omschrijving. Maar het kan natuurlijk elke bonte pony zijn die hierop lijkt :'(
xoxoxoxo
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 21-05-12 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd