Ponykamp/ruiterkamp voor volwassenen met eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Ponykamp/ruiterkamp voor volwassenen met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 10:22

Ik vroeg me af of dit bestond. Vroeger gingen we met de vereniging op ponykamp maar dat was met kinderen.
Ik vroeg me af of er ook een soort ruiterkamp is voor volwassenen met eigen paarden. Dus dat je je gewoon kan inschrijven en dat je dan met een groep mensen daar bent en mooie tochten gaat maken.
Graag dan wel gewoon een eigen kamer enzo maar dat je toch in groepsverband eet en activiteiten onderneemt en gezamenlijk rijdt overdag.
Lijkt me superleuk om te doen. Vroeger ben ik op de Veluwe geweest, vlakbij de Posbank dacht ik. Er was ook veel bos in ieder geval, het was prachtig. Hier zou ik graag weer naar terug willen maar alleen rijden vind ik niks, ook omdat het paard nog jong en onervaren is. Daarom wil ik met een groep meerijden.

Silence

Re: Ponykamp/ruiterkamp voor volwassenen met eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 17:47

Je kunt lid worden van de NVVR.
Deze vereniging organiseerd meerdere keren per jaar weekenden die jij omschrijft en verder ook dagritten enz.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 22:51

Silence schreef:
Deze vereniging organiseerd meerdere keren per jaar weekenden die jij omschrijft en verder ook dagritten enz.

www.nvvr.info :D

NU zijn we in Grolloo, vanwaar dit bericht dus verzonden is :D
We zijn hier met 15 mensen, varierend van 20 - 70 jaar, behoorlijk gevarieerd dus.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:28

ikke schreef:
Silence schreef:

http://www.nvvr.info :D

NU zijn we in Grolloo, vanwaar dit bericht dus verzonden is :D
We zijn hier met 15 mensen, varierend van 20 - 70 jaar, behoorlijk gevarieerd dus.

Zijn er momenteel ook liefhebbers aanwezig die in juli of augustus mee (willen) gaan naar het drentsfriese wold (zie agenda nvvr)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:31

Leuk idee!

Ik ging vroeger altijd op ponykamp bij de Boschhoeve in Maarheeze/Soerendonck. Daar hebben ze ook een soort hotelkamertjes en een boerderij die ze verhuren. Je zou dus ook eventueel met stalgenootjes of vrienden die paarden hebben lekker op vakantie kunnen gaan. Ik ben overigens in 2007 de laatste keer daar geweest (toen was ik bijna 17). Ik ging toen niet mee op ponykamp, maar was met mijn ouders en een vriendinnetje in een van deb oerderijen, maar we mochten de activiteiten met het ponykamp mee doen. Daar organiseren ze volgens mij ook ruiterkampen trouwens, al zal dat met name voor kinderen boven de 16/17 zijn.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:35