Morgen bij kleinvee trailer kijken, waar op letten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

qt_shetties

Morgen bij kleinvee trailer kijken, waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 19:12

Eindekljik heb ik een kleinvee trailer gevonden voor een leuk prijsje, hij is 15 jaar oud en moet een nieuw likje verf, rechter knipperlicht doet het niet.

Maar waar moet ik verder op letten? Ik heb vandaag al met een bedrijf gebeld dat trailers e.d. keurt, en de bodem dus even gaan bekijken, (als ik denk dat hij er goed uitziet)

Wie heeft er tips?

geka

Re: Morgen bij kleinvee trailer kijken, waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:54

je kunt ons ook altijd bellen wij doen niet anders als trailers repareren/renoveren
zie telefoonnummer op de site

cissy

Re: Morgen bij kleinvee trailer kijken, waar op letten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 09:51

lees deze post van GAP eens even goed door en doe er je voordeel mee:
gap schreef:
Als je ergens een trailer hebt gevonden (wij verkopen ook nieuw en 2e hands) dan mag je bij ons altijd gratis een aankoopkeuring komen doen!!!
Stel dat je een trailer vind en je weet niet goed waar je naar moet kijken of je hebt twijfels bij het bedrijf waar je hem hebt zien staan, kom dan gewoon bij ons langs met de trailer, we doen dit kosteloos, zodat jij zeker weet dat je trailer is zoals mensen zeggen of voorspiegelen, dit geld voor alle bokkers overigens ;)
Dit doen we erg vaak voor klanten en het werkt ten alle tijden positief uit, jij koopt geen kat in de zak ;) of koopt juist een trailer die veilig is!!!

komt uit dit topic [TAO] aankoop trailer waar let je op?
en doe dr maar de groeten van me!