Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kentaro schreef:Als je er geen hekje achter hebt, vast zetten!
Misschien handigst aan beide kanten vast zetten met halstertouw!
heb er nog geen problemen mee gehad. Heb dan ook fijnmazige hooinetten, past echt geen pootje in.
Kentaro schreef:Waarom zet men een paard wel vast en dan een shetlander niet??
Persoonlijk ben ik niet voor een hooinet in de trailer. Heb daar een paar keer een paard/pony met z'n been in vast zien zitten en vond dat maar niets.
Ninx schreef:Ik heb hem los laten staan, en tegen alle wanden hooipakken. Dan viel hij altijd zacht. En genoeg te eten!
Ninx schreef:Kentaro schreef:Waarom zet men een paard wel vast en dan een shetlander niet??
Persoonlijk ben ik niet voor een hooinet in de trailer. Heb daar een paar keer een paard/pony met z'n been in vast zien zitten en vond dat maar niets.
Dat is dan toch knap als je het net hoog ophangt. Dit zal meer te maken gehad hebben met de knoopkunsten van de vervoerder, dan met het concept van het hooinet id trailer an sich...
(heb het nu niet over zo'n fijnmazig net!) linda_arnold schreef:Ninx schreef:Ik heb hem los laten staan, en tegen alle wanden hooipakken. Dan viel hij altijd zacht. En genoeg te eten!
Ben wel nieuwsgierig naar die hooipakken, maak je die vast oid?? Tijdens de rit gaan deze ook schuiven neem ik aan?
Voorkeur voor los, als je de tussenwand eruit kan halen, maar ivm veiligheid zeg ik vast. Hij kan onder alle veiligheidsstangen door. Mocht je in vervelende situaties terrecht komen staat hij iig vast. (al zegt dat ook niet alles).
Welke afstand moet je afleggen?
dus zou zoveel mogelijk snelweg proberen te pakken