Ik wil met mijn nieuwe paard wedstrijden gaan starten. Maar ik wil het goed aanpakken dus sprokkel ik zo langzamerhand de laatste benodigdheden bij elkaar. Onder ander een nieuw rijjasje.
Meest voorkomende kleuren zijn zwart, blauw, bruin en grijs. Maar dat is iets wat ik totaal niet wil. Ik heb ik mijn hoofd gehaald om met een rood rijjasje te starten.
Maar nu het probleem waar ik tegenaan loop. Waar vind ik een betaalbaar ROOD jasje? De kleuren blauw, zwart en bruin worden op elke straathoek aangeboden voor vriendelijke prijzen. (Lees: € 35,-) Maar rode betaalbare rijjasjes zijn niet te vinden! Ik heb er al over nagedacht om een colbertje te kopen en mogelijk aan te passen. Maar daar gaat mijn voorkeur totaal niet naar uit omdat ik dat gewoon zonde vind.
Thuis heb ik een blauw Animo jasje, maar die past niet meer. Helaas heb ik het financieel niet breed (Student for life!!) dus wil ik niet meer dan € 40,- spenderen.
Wie kan me helpen aan een rood rijjasje? Desnoods met inruil voor die Animo (Nieuwprijs over de € 350 euro).
Bedankt zover