Animo rijbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Animo rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 20:02

Hallo :) ,
Ik heb nu een witte wedstrijd rijbroek van Eurostar, volgens mij Eurostar domino. Maar ik zoek een nieuwe wedstrijd broek. Nu ben ik eigenlijk gekomen op de Animo broeken (ze zijn wel erg duur), maar zijn deze doorschijnend? Want mijn eurostar rijbroek is eigenlijk best wel doorschijnend... Dus heeft iemand ervaringen met Animo broeken en zijn deze doorschijnend(de witte dan ;) ) ? Vallen ze groot,lang,klein,kort? Zijn ze fijn met dat gripping system?
Groetjes, Sophie

florence123

Re: Animo rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 16:33

ik heb een animo rijbroek, een witte, met creme kleurige afwerking.
verder geen gripping system/ geen bedrukking/ geen diamantjes,...

ze is niet doorzichtig, bij mij viel ze in het begin best groot aan mijn billen (maarja iedere persoon is anders gebouwd he ;p )
ben er zeer tevreden over, ze is elastisch en op mijn springzadel is ze niet glad.

Cowgirltjuh

Re: Animo rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:35

Ik had een animo-rijbroek en ook mij was hij veel te groot aan mijn billen.. Een beetje drol in je onderbroek-achtig..
Bovendien was ie als ie nat is zeer doorschijnend.. Heb hem dus snel geruild voor een Couture Hippique, lekker dikkere stof en zit heerlijk! Had daarvoor een Pikeur met leer, ook fijn! :)