Welke prijs voor mijn paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VanillaIce

Welke prijs voor mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 19:36

Ik weet niet of mijn topic hier juist staat...
Ik ben nog niet echt van plan om mijn paard te verkopen maar het heeft wel al in mijn hoofd gespeeld.
Hopelijk zitten er hier op bokt wel wat mensen die hier wat verstand van hebben en er een prijs op willen kleven :)
Het gaat over mijn donker bruine 3,9 jarige ruin (wordt 4 in augustus). Hij is sociaal in omgang zowel met mensen als paarden. Hij is ook koel in zijn hoofd (heeft niet snel bang en is niet snel onder de inrduk). Ik schat dat hij nu 1m60 is zeker niet groter.

Niveau:Zadelmak, kent ook grondwerk (targetten, wijken voor druk,.. leert hier snel in bij)
Afstamming (dressuur):
Vader: Sandrohall (zoon van Sandro Hit)
Vader vd moeder: Don Bedo (zoon van Donnerhall)
Hij is braaf bij de smid en dierenarts en kent ook een trailer.
Het is wel een paard voor een ervaren ruiter die voor hem een zelfzekere leider kan zijn want dat heeft hij wel nodig.

Ik krijg er geen foto's op er komt heel de tijd dat de afmetingen niet bepaald kunnen worden, maar de pixels zijn al niet te groot. Ik heb dit topic ook op bokt.be staan en hieronder de link gezet, hopelijk lukt het zo wel want ken echt niets van pc's :D
http://www.bokt.be/smf/index.php/topic,31080.0.html

Martine

Re: Welke prijs voor mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:38