Op dat moment een beetje te enthousiast geweest en meteen twee paar aan laten meten
.Het model doncaster voor training en de hurlingham voor wedstrijd.
Dit had ik beter niet kunnen doen, want nu zit ik met twee paar laarzen die niet passen.
In maart dit jaar kon ik ze ophalen. Bij het passen vond ik dat de doncasters al te ruim om de enkel zaten, maar volgens de tussenpersoon was dat normaal. Dus de laarzen maar mee genomen.
Op stal laten zien en mee gereden. Waar ik al bang voor was, werd door stalgenoten en beide instructices bevestigd
.De laarzen zijn te wijd om de enkel. Het is nu net of zijn mijn enkels net zo breed als mijn kuiten (wat dus niet zo is)
Contact opgenomen met lipica, maar ze wouden niks doen omdat de laarzen bij een tussenpersoon weg kwamen.
Tussenpersoon gemaild en na een paar weken heen en weer gemail/contact tussen tussenpersoon, lipica en mij mochten de laarzen toch op gestuurd worden. Ze zouden de laarzen max 3 cm in nemen.
Helaas is dat echt niet genoeg, aangezien het om ong 8cm te veel ruimte gaat.
Deze week heb ik mijn laarzen terug gekregen en helaas is het verschil, als verwacht minimaal
.Mijn vraag is dus of een zadelmaker, schoenmaker of ruitersportzaak de laarzen bij de enkel smaller kan maken.
Met welke hebben jullie goede ervaringen?
Prijs maakt niet zoveel uit, want zo heb ik er ook niets aan.