daar aangekomen, gemeld bij het secretariaat! ik kreeg te horen dat ik les had van Marieke Mulders en Alice Naber, ik vond het aan de ene kant wel jammer dat ik van Alice had, want 3 weken geleden toen ik daar een lesje van had, vond ik niet leuk! maarja......
pony intussen opgezadeld en rustig naar de dressuurbaan gereden. eenhalf uurtje kregen we dressuurles. Tobias was werkelijk strontvervelend!!

daarna de crossspullen er aangehangen en gaan met die banaan.... we moesten op een tuthola wachten(zat bij mij in de groep) had wel 3 zadels mee, 2 hoofdstellen, alles heel luxe.....en maar niet opschieten, nou kan ik me vreselijk aan ergeren!

maar oke, toen begonnen we met wat sprongen, gewoon springen... Tobias deed het super !!! was erg tevree, hij sprong super! na de kruisjes, hadden we inuit met daarachter een steilsprong, ging ook allemaal goed, nog hekwerkje en ene oxer ent oen een dubbel met zeil en een raar hekwerk! dat ging allemaal perfect(ik geloof dat ik het springen nog leuker vond

12 was de grindbak, daachter meteen 13(boom) en 14 het water(afsprong) 16 was trakhener en 17 de opsprong met afsprong(boom)
voor de rest waren het allemaal bomen met soms rare dingen erbij
maar wel te doen! we mochten 2x rondje rijden!
Tobias pakte het super aan! 2x foutloos, de 1ex ging niet helemaal vloeiend, want de grindbak was ergggggg eng

2e rondje ging echt super! ik kreeg wat aanwijzigen en ze waren verder wel te spreken over het crossen zelf! ik heb in iedergeval weer een ervaring erbij! en vond het toch heel leuk om mee te doen!
over 2 weken krijg ik geloof ik een beoordeling binnen
foto's komen eraan!