[PG] Arabische volbloedhengst Spartac, zoon Khidar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoCo

[PG] Arabische volbloedhengst Spartac, zoon Khidar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 22:48

Iemand enig idee of weet van bovenvernoemde arabische volbloedhengst?

Spartac is vorig jaar augustus wegens omstandigheden openbaar verkocht in België voor een belachelijk bedrag naar een handelaar in Nederland, maar die ging hem ook onmiddellijk verder verkopen.

Spartac is ongeveer 7 jaar en was toen qua karakter niet de makkelijkste, maar dit kwam in mijn ogen voornamelijk omdat er niet naar om gekeken werd.

Ik zou graag weten waar hij nu is en hoe het met hem gaat? Heb helaas geen foto...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 09-05-12 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 07:27

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 12:19

Dank je wel voor de info! Weet je misschien of dit al een oude advertentie is of of hij nog steeds te koop staat?

Ken jij deze mensen soms?

LukieBradley

Re: [PG] Arabische volbloedhengst Spartac, zoon Khidar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:48

Het telefoonnummer staat erbij, waarom bel je niet gewoon even?:)
Als je iets wilt wetenis dat dé manier om erachter te komen neem ik aan

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 21:48

Ja ik weet het, maar ik heb Spartak destijds zelf willen kopen, al was ik helaas te laat voor de openbare verkoop (hoorde het pas nadat dat al geweest was). Heb die handelaar toen opgezocht in Nederland, en het was echt een hartverscheurende keuze, Spartak of een andere hengst wat we op het oog hadden. Uiteindelijk hebben we toen niet voor Spartak gekozen, en daar heb ik toch nog altijd hartpijn van. Heb gewoon een beetje bang dat die handelaar zo iets gaat hebben van "hangt ze nu weer aan de lijn, ze koopt toch niet", want hij zetten er toen wel wat druk op...