Welke bodyprotector?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EliseXJoelle

Welke bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 21:37

Hoihoi,

Welke bodyprotector vinden jullie een beetje lekker/degelijk zitten? en raden jullie aan?

Ik krijg er eentje, ben veel bezig met jonge paarden en ga van de zomer jonge paarden inrijden en wil hem als extra bescherming.
Mijn eisen zijn wel dat hij een beetje degelijk zit, dus niet zo stug is dat je je bewegings vrijheid kwijt bent.

prijs maakt weinig uit, maar denk niet boven de 200,- maar daar zal hij wel voor te vinden zijn denk ik zo :+

Alvast bedankt :D

JuliaaahX

Re: Welke bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:41

Ik heb er een van Imperial Rider (of iets in die richting), €129,-. Heb er een keer mee gereden en ik merkte er eigenlijk niets van, een aanrader dus!

MelanieB

Re: Welke bodyprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:43

Hier zijn ondertussen erg veel topics over geweest, nog vrij recent. Even zoekfunctie gebruiken dus.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 21:45

Dankje, ik ga eens zoeken! :)

Ik heb 2x eerder met bodyprotector gereden (alweer enkele jaren geleden) en vond dat ding zo vreselijk zitten dat ik gezworen heb nooit meer eentje aan te doen, maar bij dit soort werk (jonge paarden inrijden enzo! nu 2 in de buurt van huis waar ik mee bezig ben en dan 2 a 3 van de zomer die ik ga rijden, vind ik het toch wel belangrijk er met een te rijden die degelijk zit :))

@MelanieB: Ik heb gezocht (zoekfunctie, [RUI]ruiter en dan bodyprotector) maar kon geen topic vinden over welke bodyprotector, maar zal nog wel even kijken. toch bedankt :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:11