Ik zoek mijn oude lievelingspaard Utah. Ze is een grote schimmelmerrie afkomstig van manege Nijhuis in Eibergen. Ze is verkocht omdat ze niet geschikt was voor het manegewerk.
Misschien kun je wat meer informatie geven? Aan welke stokmaat moeten wij denken, donkere neus of een roze vlekje erop, spierwit (voor zover een paard dat kan zijn) of vliegenschimmel, rond welke leeftijd?
Utah is geen merrie maar een ruin (afstamming is als ik het me goed herinner: Jokinal de Bornival x Lys de Darmen). En hij is ook geen pony maar een flink paard. Zeker wel rond de 1.70 of hoger. Hier een paar foto's met mijn vriend en een vriendin erop:
Kan zijn dat hij wat witter is geworden nu hij ouder is.
Ik ken Utah nog wel van de tijd dat ze nog bij Nijhuis stond. Kan Rene, Tonny of Ini je niet verder helpen?
DigiDiede
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 15:55
René wil niks loslaten omdat hij bang is dat we de manegepaarden op gaan zoeken en zo de nieuwe eignaars lastigvallen. Vandaar mijn topic. Utah is wel een merrie en waarschijnlijk nu appelschimel of wit. Ze is een groot paard en een ontzettende knuffel,
daarom zoek ik haar
Cyrilletje
Geplaatst: 10-06-12 16:18
Nee, Utah is absoluut GEEN merrie. Hij is een ruin; kijk maar tussen zijn achterbenen op mijn laatste foto... volgens mij hebben merries geen koker.
Fielychi
Geplaatst: 11-06-12 13:56
Utah is echt een ruin, absoluut geen merrie. Het is inderdaad niet de bedoeling dat elk paard of pony dat weggaat van de manege later opgezocht wordt door oude fans. Dat is geen gemenigheid of onwillendheid, maar verkocht is verkocht.
ThePast03
Geplaatst: 22-06-12 21:59
Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal off topic berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht is het alleen de bedoeling om te reageren als je serieuze tips en/of vragen hebt voor de topicsstarter omtrent het gezochte paard.