rijlaarzen voor verjaardag smalle kuit ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sofie189

rijlaarzen voor verjaardag smalle kuit ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 21:21

Hallo,
Sorry trouwens van mijn iets onduidelijke titel haha ik dag hier zullen vast wat mensen op af komen.
Nou ik ben dus over 3 weken jarig en wil graag nieuwe rijlaarzen ik heb nog nooit echt nieuwe gehad omdat ik in de groei zat maar ik ben daar als het goed is mee gestopt, als ik groei zal het niet meer dan 2/3/4 cm zijn.

Ik wou dus laarzen met veter en van leer voor mijn verjaardag hebben ik mocht er van mijn ouders wat uitzoeken, als ik wel iets mee zou betalen.

de prijs; 75/200 euro
de maten; lengte, 49/50/51 kuit 33/34 voetmaat 38,5/39

Verder wil ik graag misschien met wat glitters maar niet extreem veel gewoon zwarte rijlaarzen wat ik aan kan met dressuur en springen.

Heb je laarzen liggen in deze maat of heb je zelf evaring en weet je nog een winkel waar ik ze kan halen stuur dan even een berichtje.

groetjes sofie

sofie189

Re: rijlaarzen voor verjaardag smalle kuit ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 15:09

iemand ;)

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:44

Er zit toch vast wel een ruitersportzaak bij je in de buurt? Ik zou echt naar een winkel gaan en ze daar passen, er is zoveel verschil in laarzen en ze moeten wel lekker zitten. Daarnaast zou ik ook nog een jaartje of 2 wachten, dan weet je meer met betrekking tot je groei, zonde als je nog een groeispurt maakt!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:48

Ik heb ook nog laarzen te koop in die maten. Kun je vinden bij mijn advertenties. Alleen zonder veters, wel met rits :-)