Kapotte onderbroeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BillyDee

Kapotte onderbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 10:16

Ik kan er niks over vinden dus kennelijk heeft niemand last van zijn kont na lang gallopperen.
Nou ik wel, nieuwe naadloze katoenen (elastan Hema) onderbroeken 4 per maand vanwege het kapot schuren.
Twee rijbroeken 1 harry's horse die andere ??.
Fietsbroek met zeem aantrekken??, enne ja beter leren paardrijden ;-).
Nog andere opties??

Eilandmeisje

Re: Kapotte onderbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:25

heb je rijbroek met of zonder leren zitvlak? misschien dat je veel beweegt in de galop? je kunt altijd iemand vragen of die gene er op wil letten.
en misschien wat talkpoeder op je kont doen tegen het schuren? deed ik als kind altijd bij mn knieën.

aeckker03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:08

ik ken dit!
is heel vevelend ja.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 12:11

Vervelend probleem, ik draag altijd strings dus dat schuurt niet kapot. Maar goed, dat helpt niet tegen het doorrijden.

Gelzitting op het zadel doen lijkt mij erg fijn :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:46

Heeft niets met beter leren paardrijden hoor! Vele mensen hebben hier last van. Heb je toevallig een bontje op je zadelzitting zitten? Dan kan het zijn dat je broek te veel tegen het zadel geplakt zit waardoor het niet mee glijd als jij gaat bewegen. Ook een leren zitvlak in je rijbroek kan blijven plakken tegen je zadel dan krijg je het zelfde effect.

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 13:08

Ik heb er ook last van en lig altijd open, ga binnenkort een wolle seatsaver kopen hopen dat het dan minder wordt, suc6 ermee ;-)