Hoi allemaal, zoals jullie al eerder hadden kunnen lezen organiseren wij in Lekkerkerk een Bixie-Summer cup, zie www.startlijsten.nl.
Nu zijn wij aan het overwegen om ook en bixie wedstrijd te organiseren zonder een klassementopmaak, zou je mee doen? Met een bixie jury bij voldoende aanmelding en voor iedereen een leuk prijsje!!
Zet in je antwoord: niveau en discipline!!
We zijn uit naar jullie reacties!
kiomiamigo
Geplaatst: 02-05-12 12:14
Ja hoor wij zouden meedoen!!
Dochter 8 jaar klasse AA
kiomiamigo
Geplaatst: 02-05-12 12:15
kiomiamigo schreef:
Dochter 8 jaar klasse AA
Dressuur
CrossHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 14:29
kiomiamigo schreef:
kiomiamigo schreef:
Dochter 8 jaar klasse AA
Dressuur
oké leuk , nog meer mensen??
tassie73
Geplaatst: 03-05-12 14:31
Als het niet te ver weg is
Ja
Dochter 6 jaar
AA Dressuur
CrossHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 22:55
tassie73 schreef:
Als het niet te ver weg is
Ja
Dochter 6 jaar
AA Dressuur
Lekkerkerk=zuid-holland
tassie73
Geplaatst: 04-05-12 19:28
Wat ligt er nog meer in de buurt hahahahhahaha.......vooral niet topografisch aangelegd hahahhahaha
vind het juist goed! die kinderen moeten straks altijd opboxen met prestaties, juist zonder klassement maakt het laagdrempelig en voor iedereen gezellig
CrossHorse
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-12 07:40
tassie73 schreef:
Wat ligt er nog meer in de buurt hahahahhahaha.......vooral niet topografisch aangelegd hahahhahaha
Ik ben zelf bixiejury en hier in de buurt wordt er nooit een klassement opgemaakt. Na de proef komen alle kinderen met hun pony bij de jury. Ze krijgen dan hun protocol en een presentje met een strik of medaille. Als jury vertel ik dan bij ieder kind wat er goed ging in de proef en waar nog op geoefend mag worden. Bij het bixiespringen loop ik vooraf met alle deelnemende kinderen tegelijk het parcours en vertel ik waar ze op moeten letten. Kinderen en ouders zijn met deze opzet altijd heel tevreden.
hou startlijsten.nl in de gaten, er zal een middag of avond komen voor echte beginners met heel veel mondelinge instructies na je proef voor zowel springen, dressuur en bij voldoende aanmelding begeleidingsproef.