Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarnaast denk ik dat het voor heel veel mensen te vergelijken is met hondenpoep: niemand vind het leuk om op de stoep te lopen en dan *fletsj* sta je in een hondendrol. Paardenmensen misschien een beetje immuun voor de ontlasting van hun dier omdat ze de stallen ook moeten uitmesten, maar op je zondagse schoenen sta je er liever niet per ongeluk in 
HorseTopShop schreef:@ mylittlejoy: Als je een hondendrol zie liggen en er loopt toevallig iemand met een hond in de buurt, ga je die persoon toch ook niet erop aanspreken? Dat is gewoon onlogisch.
mylittlejoy schreef:HorseTopShop schreef:@ mylittlejoy: Als je een hondendrol zie liggen en er loopt toevallig iemand met een hond in de buurt, ga je die persoon toch ook niet erop aanspreken? Dat is gewoon onlogisch.
Hangt er een beetje vanaf; als er nauwelijks honden in het straatbeeld zijn, dan wel. Ik weet niet hoeveel paarden en bij jou over de straat lopen, maar in deze regio kom je ze niet dagelijks tegen. Daarnaast is een paardenhoop natuurlijk een tikkie groter, waardoor dat uberhaupt al meer irritatie opwekt.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap je punt helemaal, maar ik begrijp ook de gedachtegang van de mensen die menen jou er op te moeten aanspreken (zonder gescheld of geschreeuw).
loveruby schreef:Hmm lijkt me heel vervelend ja.. Zelf nooit echt een paard gehad die veel poept tijdens het rijden, maar af en toe wel gedaan maar dan op een normale plek dan laat ik het gewoon liggen. Nou ben ik benieuwd hoe jullie het opruimen? gewoon met je schoenen er tegen aan om beetje aan de kant te doen of? Ik heb echt geen schep bij tijdens het rijden en ook geen zakje. Ook is het moeilijk bij ons op stal om echt een schep mee te nemen. Nu ben ik wel benieuwd hoe, en wanneer jullie poep op ruimen op de straat?
Maar ik snap ook eigenlijk niet waarom sommige mensen het niet even aan de kant maken!

Smotz schreef:Oneindig probleem vrees ik...
Hier schuif ik met de schoen regelmatig (naast mijn eigen mest) andermans zooi aan de kant. Ouderen lopen hier met rollators en rolstoelen op het voetpad, vind het erg onbeschoft dat men daar de mest op laat liggen.
En daar krijgt iemand anders natuurlijk eens gezeur van, logisch vind ik. Maar wel jammer!