Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lisette_D schreef:Ontvang graag de locaties van je binnen een straal van 30 km vanaf wilp! Moet wel 3 keer in de maand zijn en zowel springen als dressuur! Ook graag de selecties voor Gelderland! Waar kan ik die op zandbodem rijden?
talented schreef:lisette_D schreef:Ontvang graag de locaties van je binnen een straal van 30 km vanaf wilp! Moet wel 3 keer in de maand zijn en zowel springen als dressuur! Ook graag de selecties voor Gelderland! Waar kan ik die op zandbodem rijden?
Tja als jij al die eisen stelt zul je ook genoegen moeten nemen met mindere terreinen.
Zou het zelf ook niet zo formuleren als jury. Kan natuurlijk wel zo zijn dat jouw paard dusdanig weinig gesloten liep en daardoor erg veel gleed. Maar alsnog had ik het als jury dan anders laten niteren.
Dressuurgek schreef:talented schreef:
Tja als jij al die eisen stelt zul je ook genoegen moeten nemen met mindere terreinen.
Zou het zelf ook niet zo formuleren als jury. Kan natuurlijk wel zo zijn dat jouw paard dusdanig weinig gesloten liep en daardoor erg veel gleed. Maar alsnog had ik het als jury dan anders laten niteren.
Je begrijpt haar opmerking verkeerd. Tita stelt 2x voor om alleen op zandbodem te rijden maar dat gaat juist niet omdat ze bovenstaande 'eisen' heeft. TS weet dat maar anderen houden daar geen rekening mee dat het niet altijd lukt om alleen maar op een zandbodem je wedstrijden te plannen.
lisette_D schreef:Talented is jury.Mijn vraag was dan ook aan de juryleden