Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dapperedodo schreef:ja vond het zelf ook al lang had ik niet verwacht hoopte eigenlijk dat ie met 2 weken met de rest het land op mocht.
die 6 weken is heb ik me door de da laten vertellen dat de schaamstreek nogal gezwollen was, en hij heeft een kleine bloeding gehad omdat ze toch goed moesten zoeken naar de bal in de buikholte.
vriendje in stal gaat niet werken de shet speelt ie momenteel te heftig mee
Mindim schreef:dapperedodo schreef:ja vond het zelf ook al lang had ik niet verwacht hoopte eigenlijk dat ie met 2 weken met de rest het land op mocht.
die 6 weken is heb ik me door de da laten vertellen dat de schaamstreek nogal gezwollen was, en hij heeft een kleine bloeding gehad omdat ze toch goed moesten zoeken naar de bal in de buikholte.
vriendje in stal gaat niet werken de shet speelt ie momenteel te heftig mee
Hier ook, hier moest ook gezocht worden. Maar mijn da was toch van mening dat beweging toch het beste is, zolang de boel maar schoon blijft. 6 weken boxrust vind ik persoonlijk erg lang en ik zou me daar niet aan houden persoonlijk. Mijn paard wordt alleen maar druk 6 weken op stal, gaat moeilijk doen, omdat de rest wel naar buiten mag en uiteindelijk heb ik een stuk drukker paard dan wanneer hij lekker buiten is bij de rest. De twee maal per dag stappen wordt ook vervelend omdat ze alleen maar heet zijn dan en maken dan vaker verkeerde sprongen die funest zijn voor de wond, dan dat ze gewoon in de weide staan.
jiperdepip schreef:Irizz2 schreef:Een tak in de stal? of een soort skipibal ophangen en daar lekkers in doen als je weg gaat?
dit advies had ik ook al gegeven maar daar is denk ik overheen gelezen door TS
want het gaat inmiddels meer over wel of niet op stal houden

) Ander had ik zo een voerbal gekocht. Ik heb ook overwegen een hooi net op te hangen, maar dat wordt niet gewaardeerd door de staleigenaar.