Joo!
Ik heb een jaarling gekocht in Nederland. Die werd gechipt in januari en gekeurd door de plaatselijke DA. Daarna werd z'n paspoort aangevraagd en verzonden naar mij in België. M'n paardje komt binnenkort naar België. Maar zit met een probleem. In België moet elk paard geindetificeerd worden en moet je bij het aanvraag formulier een kopie toevoegen van het paspoort van je paard (deel: identificatie, signalement, vaccinaties). Maar doordat ik het paspoort opgestuurd gekregen heb zonder dat het nog langs de fokker gepasseerd is, zit ik met een probleem: Signalisatie(Hoofdstuk 1 Deel 2) en vaccinaties zijn niet ingevuld... Het enige wat vermeld staat over het uiterlijk van m'n paard is buckskin (bij de identificatie), niet dat hij witte benen heeft.
Hoe kan ik dat oplossen? Het deel signalisatie kan ik desnoods door mijn DA in België laten invullen, maar het deel vaccinaties moet door de DA die de vaccinaties heeft toegediend (de vaccinaties zijn toegedient vóór dat m'n paard gechipt werd, dus voor de aanvraag van z'n paspoort).
HELP?
Sorry als dit verkeerd staat mods