goede kwaliteit rijschoenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbelkont

goede kwaliteit rijschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 15:26

Ik ben door mijn 3 de paar ariat terrain schoenen heen nu zitten ze altijd heerlijk maar levensduur is erg kort vindt ik. gaat telkens bij de zoon kapot.
doe er krap 1 jaar mee(draag ze wel elk jaar)

Ik rij alleen buitenritten en zoek een schoen die waterdicht is en half hoog is.
net zo als de arriat terrain.

prijs tot 130,00

graag hoor ik van jullie wat jullie ervaring zijn met bepaalde schoenen

furious

Re: goede kwaliteit rijschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 15:34

Klinkt misschien gek, maar ik zou eens kijken naar Dr Martens :j
Ik loop er nu al ruim een jaar elke dag mee rond op stal en op een paar nieuwe veters na zijn ze echt nog helemaal perfect. Kijk even naar de types (outdoorboots), die van mij hebben een soort laagje over het leer en zijn daardoor waterdicht. Daanaast half hoog, en ondanks dat het geen officiele rijschoenen zijn, zijn ze er smal genoeg voor én ze hebben een geschikte zool :)
Die van mij zijn hetzelfde als deze geloof ik
http://www.zalando.nl/dr-martens-outdoo ... 20-99.html

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:38

Dr Martens rijd ik in de winter wel eens mee. Verder gebruik ik ze voornamelijk voor wandelingen over modderige terreinen of in de sneeuw. Inmiddels heb ik dit paar alweer bijna 15 jaar. Normaal heb ik om te rijden de Ariat Heritage. Lopen erg lekker en gaan gemiddeld zo'n 2,5 jaar mee.

me88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:36

Ik heb zelf ariat Heritage padock (geloof ik) ik ben hier ontzettend tevreden over heb ze zeker 5 keer per week aan ook stal uitmesten rijden en in de wei. Nu na 3 jaar beginnen ze wat minder te worden. Nooit last van natte voeten dus neem aan dat ze waterdicht zijn.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 22:43

Ik ben helemaal fan van de Mountain Horse Free Rider schoen. Helaas worden deze niet meer gemaakt, maar ze zijn via webwinkels zeker nog te bestellen.
Voorbeeldfoto: http://www.equifashion.nl/website/files ... 0rider.jpg
Schoenen vallen best groot, ik heb normaal maat 38, maar met deze schoen is maat 37 voor mij voldoende.

Quibjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:05

ik gebruik zelf ook ariat lage schoenen, ik heb ze pas een half jaar maar slijten bij mij nog niet snel!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:35

Ik heb schoenen van het merk Colorado, ze gaan nu al 3 jaar mee zonder dat er iets los zit of wat dan ook. :) Kostten €50