Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xJess schreef:Zo dan ga je er wel lekker snel doorheen! Ik dacht al toen ik dat zag van ooh dat is een meevaller haha.
janouk schreef:Romana01 schreef:staat toch bij sgmwzijn gewoon totaal andere disciplines
Niet correct. Dit betreft mennen dressuur en niet SGMW.
SGMW is samengestelde menwedstrijd en daar is geen klasse B, maar klasse 1 t/m 4 en geldt een andere winstpuntenregeling.
ging in ieder geval om mennenCitaat:Bij de 2 onderdelenwedstrijd worden twee van de drie onderdelen uit de sgmw gereden in wedstrijdverband

pien_2010 schreef:xJess schreef:Zo dan ga je er wel lekker snel doorheen! Ik dacht al toen ik dat zag van ooh dat is een meevaller haha.
Nee vroeger was de jurering vind ik veel strenger en zo gauw had je die vijf punten niet. Ook waren de proeven moeilijker dan tegenwoordig. In de B moest je al precies op de plek je oefeningen doen, nu krijg je daar veel meer tijd voor.![]()
dus je moet 10 punten doen, maar valt wel mee hoor.

pien_2010 schreef:xJess schreef:Zo dan ga je er wel lekker snel doorheen! Ik dacht al toen ik dat zag van ooh dat is een meevaller haha.
Nee vroeger was de jurering vind ik veel strenger en zo gauw had je die vijf punten niet. Ook waren de proeven moeilijker dan tegenwoordig. In de B moest je al precies op de plek je oefeningen doen, nu krijg je daar veel meer tijd voor.![]()
dus je moet 10 punten doen, maar valt wel mee hoor.