[PG] Deja VÚ Zenon X Gribaldi X Balzflug Ruintje (4jr)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunset

[PG] Deja VÚ Zenon X Gribaldi X Balzflug Ruintje (4jr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 09:09

Ik zoek mijn voormalige hengst (eigen fok) GEBOREN: 20-06-2008
DeJa Vu Ukandor S op papier.
Zenon X Gribaldi X Balzflug
GITZWART! geen aftekening (1 klein wit plekje links of rechts achter inder de koot... niet te zien)

Ik heb 'm verkocht vanwege gezondheidsredenen van mijzelf, ik had te veel paarden en was lichamelijk niet TOP om hem als HENGST ook nog ns op te voeden :-( tot de dag van vandaag heb ik er spijt en pijn van.

Eind 2010 verkocht ik hem aan Pieter Schouten in Liessel (L)
deze geeft mij zojuist het volgende antwoord op mijn vraag hoe het DeJa Vu vergaat:

Ik heb hem laten castreren, in de wei gedaan tot voorjaar 2011. Toen was hij nog geen centimeter gegroeid en heb hem dus op de markt verkocht.

tja... je kunt je soms in mensen vergissen... zelfs in een KWPN lid die meent dat een dier in enkele maanden vele centimeters zal groeien :-?

Weet iemand waar deze kanjer naartoe is??

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 25-04-12 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto's in beginpost geplaatst.

fokfanaat

Re: DEJA VÚ gezocht... Zenon X Gribaldi X Balzflug Ruintje (4jr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:16

hoe groot was hij?

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:27

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:29

Er staat helemaal geen aftekening, dus dit is hem niet. Wel goed dat je meezoekt.

Sunset, al nieuws? Wel jammer dat de heer Schouten jou niet gebeld heeft met de mededeling dat hij hem wilde verkopen...

sunset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 11:42

Nog geen nieuws... is ook wel een beetje vroeg... Ik probeer er foto's op te krijgen maar helaas...

@fokfanaat: toen ik hem verkocht was hij rond de 1.60m dus een kleintje.

@Agossie: Hij liet mij toen met KLEM weten dat als dit paard iets zou mankeren hij mij wel zou aanmelden als fraudeur bij het KWPN omdat hij daar in de ledenraad zit/zat... *onder de indruk...* NOT!!
later lees ik ergens terug dat hij handelt in slachtpaarden...

Ik ben dus gewoon heel benieuwd waar mijn manneke naartoe is, het was een hele brave hengst maar wist wel degelijk dat die HENGST was... op dat moment kon ik dat niet hanteren en dus leek het me verstandiger hem te verkopen aan iemand met verstand. (lees: verkopen = zowat weggeven...:-(( ) stom, stom, stom....

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 11:30

Heb je geen chipnummer? Of het stamboek even opbellen?

sunset

Re: [PG] Deja VÚ Zenon X Gribaldi X Balzflug Ruintje (4jr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 12:04

@ chipieke Hij staat nog op naam van de fokker. (ik dus)

sunset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 10:10

Nog altijd niemand? Niets?

Ik blijf nog altijd zoeken, dus mochten jullie hem tegen komen, mijn Zenon-tje dan hoor ik het graag.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-02-13 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Persoonlijke aanval verwijderd.

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:00

Heb je je Zenon al gevonden? Ben ook even aan het googlen gegaan en zou toch eens informeren bij van Helvert. Volgens mij hebben zij een Zenon x Gribaldi verkocht. Misschien is dat Deja Vu wel!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:29

Ik kan jullie vertellen dat die Zenon die wij te koop aanboden een Zenon x Enrico was dus bij vanhelverthorses is een ander paard!

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 22:41

Das jammer!

Heb alleen nog wel gegoogled en een artikel gevonden waarin staat dat van helvert horses een zenon x gribaldi hebben verkocht: Van Helvert Horses biedt aan:Jonge en fijn aangereden dressuurpaardenpaarden komen onbeleerd op stal aan, worden bij ons zadelmak gemaakt en verkochtpaarden uit predikaatrijke moederlijnenzijn rontgenologisch gekeurd en mogen herkeurd wordenMomenteel bieden wij aan:- 4 jarige bruine ruin: Dayano x Sultan foto 1- 4 jarige vosse merrie: Johnson x Nuprimus (VERKOCHT)- 3 jarige donkerbruine ruin: Zenon x Gribaldi (VERKOCHT) - 4 jarige schimmel ruin: Webster x Landor S (VERKOCHT)Voor meer info en prijs gelieve te bellen naar Frank van Helvert (ik ben van de prijzen niet op de hoogte) bellen naar:
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-02-13 03:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:17

ik ken Frank goed, en zoals talented al zei, was het bij hen inderdaad een Zenon x Enrico, want ik heb hem nog gezien toen hij nog niet zadelmak was..

Dianne78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 23:09

Ik schrijf alleen maar wat op ik op internet vindt, komt van hun site af.... Ken hun verder niet hoor!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:19

sunset

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 16:06

Dank je wel allemaal voor het meekijken/zoeken. Maar helaas nog niets concreets...

@Moelly: de link van paardenfokken/horsetelex dat heb ik zelf geplaatst ;-) dus als ik ze contacteer kom ik wederom bij mezelf uit vrees ik...

Ik blijf zoeken!!