Ik ben opzoek naar outdoor laarzen maar dan voor de zomer!!! Ik heb nu die van de anwb maar die zijn gevoerd en helaas al kapot!!!! Wat lopen die lekker zeg!!! Maar nu het mooie weer er aan komt wil ik toch weer wel lekkere loop/rij/mest/alles kunnende laarzen!!! Ik wil het liefst geen gewone laarzen (dressuur), maar een echte stevige boot!! En het moet ook nog leuk staan. Ik ben zelf niet iemand die telkens wissel van laarzen en schoenen om te rijden of te lopen of te mesten.. Nee het moeten laarzen zijn die alles kunnen oja en ook nog waterdicht zijn!!!
Op zich vind ik de horze country boot echt super http://www.ruitersportsissi.nl/internetwinkel/country-laarzen-1101.html Maar het liefst zou ik ze iets korter willen (mijn benen zijn nl niet zo lang) De standaard laars is meestal te lang voor me.. Wie ow wie heeft de gouden tip voor me!!!
Oja ook niet onbelangrijk ook niet te duur want ik loop net zo makkelijk door de mestbak heen als door blubber slik en daarna stap ik gewoon op mijn paard!!! Dus boven de €200 ben ik niet waard!!!
Groetjes Lonneke
Hawai
Geplaatst: 25-04-12 00:29
Je kunt kijken naar de laarzen van beaufort , en la sje googled op outdoorlaarzen lom je nog meer merken tegen die best nog redelijk betaalbaar zijn. Succes