paddestoel op je hoofd!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

barrelover

paddestoel op je hoofd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 09:46

Ik heb echt een geweldig gave cap. Ik heb deze eigenlijk nog nooit bij iemand anders gezien naar...

Man man..lijkt wel of mijn hoofd veranderd in een paddestoel. Ik vind dat zoooo lelijk. Erger mijzelf er gewoon aan. Ja Ja ik weet dat het gaat om de veiligheid maar toch.

Kennen jullie dit? En natuurlijk een fotootje erbij, dat is het leukst. Zelf zal ik die ook even plaatsen.

Weten jullie ook een onwijs gave, aparte cap waar je geen paddestoelenhoofd van krijgt?

Thats_Me

Re: paddestoel op je hoofd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:53

Waar maak je, je druk om? Iedereen die een cap draagt (of bij andere sporten een veiligheidshelm) heeft iest extra's rond het hoofd zitten. Dat is niet charmant, dat is niet mooi maar dat is wel functioneel en veiliger dan het niet te doen. En 'mooi' is voor iedereen anders natuurlijk maar veiligheidshelmen echt mooi vinden nee. Je hebt natuurlijk nu wel veel keuze en sommige zijn wat grappiger vormgegeven of hebben net een ander kleurtje maar feit blijft dat ze functioneel moeten zijn en je dus hoe dan ook 'iets' extra's op je hoofd hebt wat paddestoelachtig aan kan doen ;)

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 10:02

Ik begrijp je wel hoor TS, ik heb zelf een vrij klein hoofd, ik zorg dan ook dat ik als ik een veiligheidshelm (met verstelbare ring aan de binnenkant) uitzoek dat ik een maat tot 56 koop en niet vanaf maat 56 tot groter want dan zit ik met allemaal loze ruimte op mijn hoofd!

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 10:07

Wat voor merk cap heb je? Ik had ook altijd een paddenstoel cap, maar nu toch 3 leuke caps gevonden die geen paddenstoel zijn. :)

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 12:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:36

mijn harryshorse zit geweldig. Lijkt je hoofd niet zo lomp in, !! (: Ben er helemaal happy mee, en dat voor een normaal prijsje! (60 euro ongeveer)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:53

Ik denk dat dat per hoofd verschilt.

Dus zou toch uitproberen worden in de winkel.

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:49

Ik heb voorheen altijd met Casco gereden, wel vaak meer geld uitgegeven om het kleinste model te vinden. Ik rij nu ook met een Harry's Horse, die ik zelf echt heel mooi vind. Hij was ook niet duur, rond de 80 euro volgens mij. Maar TS er is zo'n enorme verscheidenheid aan mooie caps op de markt. Er moet er toch een tussen zitten die bijvoorbeeld of heel stoer of heel klasiek vind zodat je dat verplichte ding op je kop toch nog een beetje kan waarderen. Als je een beetje rondgooglet moet je toch wel iets leuks kunnen vinden?

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:53

ik vindt dit een gave cap, alleen is er geen foto van een mooie cap, maar je hebt hem in verschillende kleuren, en oom met en zonder glansje, en waar antares op staat kan je verwisselen
Afbeelding

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:56

gelukkig zitten onder de paddenstoel je hersenen wel beschermd:-)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 01:20

Heb om die reden besloten een andere cap te halen. Heb een redelijke oude en het lijkt op foto's idd alsof ik een paddestoel op mn kop heb :+ Daarnaast is ie ook verkleurd..(beetje rood :o)Na de zoveelste subtiele opmerking ga ik voor een moderne..Dus ik volg dit topic even. :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 01:20

studiemiep schreef:
gelukkig zitten onder de paddenstoel je hersenen wel beschermd:-)

haha :+

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:01

ik heb een super leuke cap alleen tja ik heb hetzelfde probleem... ik verander in een paddestoel. ik heb al geprobeerd om het touwtje ding (dat wat om je hals heen zit, wat je vast klikt) strakker te maken alleen dat werkt niet... ik vind het zo lelijk!! :( iemand tips??

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 11:31

valt mij ook op dat ik trouwens weer een uber dure smaak heb. Sorry maar caps van 200 euro of meer (eigenlijk al 100 euro of meer) vind ik toch echt ff te gek!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:35

Ik heb een hele nette zwart met bruine. Ben zelf ook absoluut niet van de caps, maar ga binnenkort een jong paard inrijden, en dan wil ik toch liever iets meer veiligheid :) Niet mooi, wel veilig.

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 11:38

dat is zeker waar. wat ik al zeg verder heb ik ook een fijne cap. wel eentje die weer aan de normen doet aangezien die van vroeger anti paddenstoel is maar niet meer goedgekeurd is. Mijn cap heb ik eigenlijk bijna altijd op aangezien mijn binkie ook nog maar 3 is en we bezig zijn met inrijden.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:02

barrelover schreef:
dat is zeker waar. wat ik al zeg verder heb ik ook een fijne cap. wel eentje die weer aan de normen doet aangezien die van vroeger anti paddenstoel is maar niet meer goedgekeurd is. Mijn cap heb ik eigenlijk bijna altijd op aangezien mijn binkie ook nog maar 3 is en we bezig zijn met inrijden.

met een 3 jarige zou ik hem toch maar opzetten ;)

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 19:19

dat heb ik ook zeker.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:27

ik heb deze van equitheme (70,-)
Afbeelding
ff foto van webshop geplukt

ik vind het paddenstoeleffect bij die van mij wel meevallen :)
verstelbaar en goed geschikt voor een ovaal hoofd :)
en hij is er ook in t bruin ;) (en saai geheel zwart)

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 19:28

jeeej die is inderdaad erg leuk om te zien!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:31

Ik heb de HH Chinook, ook daar vind ik mijn paddenstoeleffect wel bij meevallen :P

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:04

barrelover schreef:
jeeej die is inderdaad erg leuk om te zien!

als je het over die van mij had:
hij is ook nog eens enorm licht en luchtig :D

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 19:28

ja die van jou rintah!vind hem wel hip eigenlijk!