Verzekeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eline_di

Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 00:25

Een vraag aan de gediplomeerde instructeurs onder ons.

Waar hebben jullie je verzekerd? Wat zijn de polisvoorwaarden en wat betaal je?
En wie heeft ze al eens uit laten keren en hoe verliep dat?

I.v.m. het afdekken van risico's wil ik me gaan verzekeren, maar ik ben er nog niet uit waar. Vandaar ook mijn vraag.

astwice

Re: Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:12

goede vraag, ik ga toch even reageren ook al ben ik niet gediplomeerd, maar ik kan wel verzekerd lesgeven, zal zo even vragen waar.

eline_di

Re: Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 22:29

Ja?
Ik heb altijd vernomen dat het alleen kan als je in het bezit bent van een ORUN diploma en bij sommige is Deurne ook toegestaan.
Ik heb ORUN, dus voor mij is het geen probleem. Vandaar ook mijn vraag over de verzekeraars.

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:45

Ik heb mijn bedrijfsaansprakelijkheid verzekerd bij Interpolis ZekerVanJeZaak, kost € 4,82 per maand. Aansprakelijkheid verzekerd voor 2,5 mln. per keer, opzicht voor € 50.000 per keer. Eigen risico (niet voor letselschade) € 250.

Hiervoor heb ik Delta Lloyd, Nationale Nederlanden en Interpolis Alles in een gehad: waren allemaal veel duurder bij vergelijkbare voorwaarden. Heb ze gelukkig nooit hoeven gebruiken. ZekerVanJeZaak was overigens de eerste die niet om kopieën van diploma's vroeg en waarbij ik de bedrijfsactiviteiten niet heel nauwkeurig hoefde te omschrijven (met het risico dat ik iets niet genoemd had, dus dat het niet verzekerd was).

Succes met je keuze.