Wie weet waar Everest is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_ankieee

Wie weet waar Everest is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 17:00

Hooii, ik ben Yara, een meisje van 15 jaar, en ja, dit profiel is niet van mij, heb ik overgenomen van vriendinnetje! :+
Ik had een jaar geleden een superlief paard, genaamd Mount Everest, ookwel Everest.
Eerst stond hij gewoon bij mij thuis, maar omdat ik erg weinig tijd voor hem had ging 'ie eerst naar een manege bij mij in de buurt. Toen ik
echt in tijdgebrek kwam, heb ik hem verkocht, met veel verdriet omdat heb echt mijn beste maatje was.
Hij ging naar een vrouw in Drenthe, die ook een stal had met een paar paarden. De naam zeg ik liever niet; dat vind ik beetje privacy schending. ;(
Ik wilde graag weten hoe het met hem gaat, en of 'ie te koop is, want ik heb nu veel meer tijd voor hem, en dat zal voorlopig zo wel blijven. :j
Wat Info over Everest:
Het was een ruin van 12 jaar oud, een vliegenschimmel. Hij had een fijn hoofdje met op de plek van de neusriem een deukje.
Everest heeft verder geen bijzonderheden, zoals een maanoog, tik of speciaal plekje.
Hij vind springen echt superleuk, en springt dan eigenlijk over alles waarover je hem kan laten springen. :+
Ikzelf reed hem met een martingaal, want hij liep altijd een beetje hoog met zijn hoofd. :')
Hij is erg voorwaarts, zeker niet voor de beginner. Weten jullie misschien wat meer over hem, waar die bijvoorbeeld nu is,
of hij verkocht is etc. , want ik zou hem graag terug willen! :o
misschien beetje dom, maar hoe moet je er foto's op zetten? want dan kan je hem beter 'zien' , zet ff bij reactie hoe dat moet en met welke site please :o
xxx

Greek

Re: Wie weet waar Everest is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:01

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:02

Accounts overnemen is niet toegestaan dus je topic gaat op slot.
Je mag zelf een account aanmaken en dan kan je eventueel een nieuw topic openen.