wedstrijd georganiseerd door Helicon leerlingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luisa

wedstrijd georganiseerd door Helicon leerlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:01

hoihoi.
ik zit op het Helicon in Nijmegen (MBO) en nou hebben er een aantal leerlingen van paardenhouderij een wedstrijd georganiseerd incl. clinics, exterieur keuringen enzovoorts.
ik ben ingeschreven voor een onderlinge B proef, maar dit is mijn aller eerste wedstrijd, en ik heb dus ook geen idee hoe dit allemaal in z'n werk gaat enzo.
nu heb ik wel een trailer en een auto kunnen regelen, maar krijg niet voldoende informatie over het hoe en wat van de wedstrijd.
zo weet ik echt totaal niet welke proef ik moet rijden, en ik heb op dressuurproeven.nl gekeken, want dat moest ik van hun, maar ik weet dus ook echt niet welke t is!
en ik weet ook totaal niet wat voor kleding ik aan moet, en of er nog andere regels zijn mbt kleur dekje, rijbroek enzovoorts..
ik heb al contact gehad met de organisatoren van de wedstrijd, maar zei zeiden dat ik op internet moest kijken voor wedstrijduniformen enzo.
maar ik wil alleenmaar een keertje starten met Noes, puur voor de lol en de ervaring, en wil hier niet perse een heel wedstrijdoudfit voor moeten aanschaffen.
is er iemand die mij verder kan helpen? de wedstrijd is aankomende zaterdag al!
bedankt alvast!

Ashley5760

Re: wedstrijd georganiseerd door Helicon leerlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 23:00

1 proef dan proef 5
2 proeven dan 5 en 6

Kleding witte/beige rijbroek zelfde kleur blouse/handschoenen. En een colbertje oid? Of misschien jas lrnen van iemandd?

Luisa

Re: wedstrijd georganiseerd door Helicon leerlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 07:33

Maar is het bij onderling niet minder belangrijk mbt kleding?
Ik heb namelijk geen witte/beige rijbroek, en ook geen handschoenen.
Een blazer heb ik wel.
Zou ik ook in een donkerblauwe rijbroek, met jodphurs en chaps (uiteraard schoon en gewassen) en een blazer mogen rijden?
En dekje? Ik heb blauw, roze en zwart met witte bies..
De proef is me gelukkig inmiddels duidelijk.
Bedankt voor je reactie!