Ik wil van 31-8 tot 3-9 naar texel toe met mijn haflingers samen met een vriendin. Weten jullie nog een leuke accommodatie waar wij kunnen slapen en waar we de pony's in de wei kunnen laten lopen?
Ik weet wat de kosten van de boot overtocht zijn Daar werk ik dan ook voor.
Je bent dus met je paard naar ameland geweest Sok? Mijn vriendin wou daar wel graag heen.. En ik wil wel graag naar texel.. We weten niet zo goed wat we gaan doen. Haha.
hoeve vrij en blij had ik zelf ook al aangedacht. Daar kunnen de haflingers ook gewoon samen lekker in de wei. En zo slecht is de ligging volgens mij ook niet van hoeve vrij en blij
Nope, je gaat links het terrein af, 1e weg links, 1e links, einde rechts en dan als maar rechtdoor en je rijd het strand op !! Ook de stallen zijn daar erg mooi !!
Hoeve vrij en blij was sowieso al 1 van mijn keuzes... Zit dat ook een beetje mooi bij bos enzo in de buurt? En zou je makkelijk ergens een hapje kunnen gaan eten?
Voor je bij het strand aan komt, kun je ook rechts het bos in. Je zit geloof ik 4 km van den Burg af, waar je bijv. bij de 12 balcken erg lekker kunt eten !!