[PG] Welsh pony Silvester

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xlovebenny

[PG] Welsh pony Silvester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 14:23

Ik zoek mijn oude verzorgpony Silvester. Hij is ongeveer 2 jaar geleden verkocht aan iemand in Drenthe of zo maar er was heel veel gedoe want hij zuigt lucht en die mensen beweerden dat zijn oude eigenaar het niet heeft gezegt. Dus er is tot een paar maanden geleden een rechtzaak geweest. Maarja, ik weet nou niet waar hij is. Of hij nog bij die mensen is, of dat hij alweer een ander baasje heeft. Ik zou hem graag weer eens willen zien en misschien koop ik hem dan wel.

Zijn officiele naam is: Donia Hiem's Silvester

foto's komen nog want tinypic doet het niet

NienSCHaap

Re: [GZ] Welsh pony Silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 14:26

Weet je ook ongeveer waar in Drenthe? hoe groot is Silvester? wat voor kleur? aftekeningen heeft de pony? heb je iets meer informatie over de pony.

xlovebenny

Re: [GZ] Welsh pony Silvester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-12 07:28

Afbeelding
Afbeelding

dit is hem. Hij is ongeveer........1,27 m maar ik weet niet waar het is, ik weet alleen dat het ergens in Drenthe was. Maar misschien is hij alweer doorverkocht..

YldauShamal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:02

Hee,

Ik heb verder geen informatie over de pony waar hij nu is, maar ik denk hem te herkennen.
Klopt het dat hij in Callantsoog of in die omgeving stond??
Als dit de Silvester is die ik denk dat het is heb ik een aantal keer les op hem gereden.

Succes verder met de zoektocht !

Groetjes, Yldau

xlovebenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 19:24

YldauShamal schreef:
Hee,

Ik heb verder geen informatie over de pony waar hij nu is, maar ik denk hem te herkennen.
Klopt het dat hij in Callantsoog of in die omgeving stond??
Als dit de Silvester is die ik denk dat het is heb ik een aantal keer les op hem gereden.

Succes verder met de zoektocht !

Groetjes, Yldau

Ja dat is hem! Wat leuk dat jij ook op hem hebt gereden :) Ik heb hem jammer genoeg nog niet gevonden :(

chayennesmit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:36

Hoi
Ik weet niet of je dit nog leest ,maar wij hebben Silvester. Hij is inmiddels bijna 17 jaar jong.
Wij hebben hem nou twee jaar.
Als je contact wil moet je het maar zeggen dan stuur ik je mijn mobiel nummer en kan ik je meer informatie geven.
Silly ( zo noemen wij hem) Staat in Exloo.
Groetjes Chayenne

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 19:40

chayennesmit schreef:
Hoi
Ik weet niet of je dit nog leest ,maar wij hebben Silvester. Hij is inmiddels bijna 17 jaar jong.
Wij hebben hem nou twee jaar.
Als je contact wil moet je het maar zeggen dan stuur ik je mijn mobiel nummer en kan ik je meer informatie geven.
Silly ( zo noemen wij hem) Staat in Exloo.
Groetjes Chayenne

Dit bericht heb ik naar de topic starter gemaild en voor het overzicht zet ik dit topic op slot. Als mail adres nog klopt, dan ontvangt ze dit bericht. Ze is al erg lang niet meer op Bokt geweest.