Hallo! Ik wil graag wedstrijden gaan rijden met mijn verzorgpony, maar heb nog nooit met de KNHS te maken gehad of echte wedstrijden gereden. Ik weet dus niet met wat voor kosten ik te maken krijg. Ik heb op de KNHS-site gezocht en mailtjes gestuurd maar ik heb nog niet echt een idee. Het is een D-pony ( Ik weet niet of dat uitmaakt ) , ze is in de 20 ongeveer, ik ben 15. We zijn niet aangesloten bij een vereniging of iets wat daarop lijkt.
Alvast bedankt! Groetjes Marlissa
Koekje_
Geplaatst: 15-04-12 18:33
Als je wedstrijden wilt rijden moet je eerst lid worden van een vereniging!
Je zult idd eerst lid moeten worden bij een vereniging/ponyclub die is aangesloten bij de KNHS. Hun zullen jou ook de rest kunnen vertellen wat er bij komt kijken als je wedstrijden wil rijden.
Ja, maar ik wil voor ik me aansluit bij een vereniging weten welke kosten er bij komen kijken. Ik ben ook nog maar 15. Ik kan het me sowieso niet veroorloven als het meer dan 50 euro per maand.
Een startpas kost €75,50 per jaar, hier komt het lidmaatschap van je vereniging & de KNHS bij. Verder komen er nog de gewone concourskosten bij (brandstof, inschrijfgeld, wedstrijdoutfit, hoefsmid...). Ook moet je pony officieel gemeten en gechipt zijn.