Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Davina21 schreef:Als dat zo inene is dan zou ik mezelf gaan afvragen van waarom rent ie inene naar stal terug?
Is het er een nieuw paard op stal waar die goed mee staat? of is er tijdens een buitenrit iets ergs gebeurd wat hij als een slechte ervaring kan zien? Het is namelijk nooit zomaar,... ik raad je aan om naar de kleinste dingen te kijken. Wat is er verandert in het moment dat ie nog wel naar buiten wou gaan en dat ie niet meer wou.
Ben benieuwd als je er achter bent wat het dan was... of wat je denkt dat het kan zijn....
! Ik ben benieuwd hoe het gaat met die andere draver, laat je het weten? ruitje schreef:Hey wat leuk om Zilko ook hier te zien! Wij hebben Zilko gehad als jong paard en toen was hij echt extreem bomproef, maar dat zegt nu natuurlijk niets meer! Ik ben benieuwd hoe het gaat met die andere draver, laat je het weten?
)
het zelfde ook met een grote boot in het kanaal. Alleen in de Draf en Galop kreeg Zilko nog al bok aanvallen. We gaan nu een tijdje samen wat vaker naar buiten en als dat helemaal goed gaat ga ik het weer alleen proberen. Bedankt voor de hulp allemaal!