Welke laarzentas?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Chip

Welke laarzentas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 22:00

Hallo!

Ik heb de zoekfunctie al doorgespit, maar vind niet echt genoeg info.
Ik heb sinds kort mn eerste paar leren laarzen, en wil die zo goed mogelijk onderhouden & meenemen.
Nu wil ik dus een laarzentas, voor het vervoeren. Heb in andere topics al wel wat dingen gelezen van 'he, dat lijkt me handig'

Iig een schouder band, en het lijkt me het beste als het ook een stevige/voorgevormde tas is? (anders alsnog inzakken, of valt dit mee?)
Rits niet aan de zijkant, ivm beschadigingen. Dus het liefste voor/achter. (is dit erg schadelijk voor je laarzen? als er een rits tegenaan 'schuurt'?)
En het lijkt me handig om mijn cap er ook in te doen, heb al meerdere van die tassen gezien, maar mn vraag is, is dit verstandig? Of zeggen jullie, gewoon apart meenemen.
Natuurlijk zit ik dan ook nog met de hoogte.. En een niet al te dure tas, als dat lukt met alle eisen :D

Hopelijk kunnen jullie helpen! Vast bedankt

_Sofie

Re: Welke laarzentas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:11

http://www.ej.nl/products/10000072/9100 ... AP%2fZWEEP
Misschien is dit wat voor je?

Als de rits een keertje tegen je laarzen aan schuurt is dat helemaal niet erg, het moet alleen niet zo zijn dat het constant gebeurt. Ik weet dat harry's horse ook zo'n soort tas heeft (waar laarzen én cap in kunnen) kon 'm alleen zo snel niet vinden.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 20:20

Die had ik ook gezien ja, maar is die stevig genoeg denk je? En het stomme is dat de hoogte er niet bij staat aangegeven, dus ik zou niet weten of het past..
Bij Divoza hebben ze 'm ook (en natuurlijk nog die korting :D )
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... zweep.html

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:52

Als je niet zeker bent over de hoogte, gewoon even langs gaan bij divoza of EJ :)
Stevig genoeg is ie denk ik wel.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:30

Ik heb voor mn laarzen allemaal tassen van Horze. Heb er ook een van br, maar die van Horze is fijner :j Je moet alleen geen hele lange benen hebben denk ik. Ik heb hoogte 48 en dat gaat net.
http://www.horze.nl/ruitershop/tassen/l ... rt=1&q=tas

Verzenden is trouwens gratis, dus hij is nog goedkoop ook.. Niet de mooiste, maargoed, zo'n ding is altijd lelijk imo.

Caps heb ik gewoon in een aparte tas zitten, vind ik handiger.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 13:03

Ben je bang dat je laarzen gaan inzakken, omdat de tas niet stevig genoeg is?

Ik neem aan dat je laarzenspanners in je laarzen doet? Dan hoef je voor het inzakken niet bang te zijn.