[PG] Foto's moeder van mijn 2 jarige fjorden ruin Faldesz

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne2409

[PG] Foto's moeder van mijn 2 jarige fjorden ruin Faldesz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 18:09

Hallo!
Ik heb 30-03-12 een Fjorden ruin van 2 (geb. 09-06-09) gekocht, hij heet officieel op het paspoort 'Faldesz'.
Zelf noem ik hem Menno. :) Het is een Rex x Sverre. Zijn vader Rex heb ik al kunnen vinden op de Fjordenhengsten site, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar zijn moeder Siris... Menno is gefokt in Eelde.
Ik had gehoopt dat de verzorger/bijrijder/eigenaar van merrie Siris misschien ook op bokt zit. :)
Ben erg benieuwd naar zijn moeder!

Groetjes Lisanne!

~ Dit is Menno! Een zeer lieve, nuchtere, jonge ruin met een maatje meer haha. We zijn hard aan het trainen om er een mooie slankere fjord van te maken! :P
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-04-12 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 09:31

Wie is de fokker?

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:39

http://studbook.fjordstudbook.com/Horse ... d=20090208

Dit moet hem zijn :D Voor zover ik weet is hij van de vader van Trees Weemhoff geweest (heeft hem ook gefokt?)
Ik ken haar via de stal waar ik sta. Je zou haar eens kunnen vragen of ze meer over hem kan vertellen? Haar email-
adres is via Google te vinden, Haflingerstal De Eshof. Over zijn moeder Siris, die zou volgens de website van het
Fjordenpaardenstamboek ook nog van de vader van Trees Weemhoff moeten zijn.

WendyBZ

Re: [PG] Foto's moeder van mijn 2 jarige fjorden ruin Faldesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:42

Ik had al zo'n vermoeden :+ Niet veel fjorden in het dorp :D Jans (vader) heeft zelf geen e-mail, nee. Dan kan je het beste Trees mailen :j

Lisanne2409

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 19:33

CaylinnMae schreef:
http://studbook.fjordstudbook.com/Horse ... d=20090208

Dit moet hem zijn :D Voor zover ik weet is hij van de vader van Trees Weemhoff geweest (heeft hem ook gefokt?)
Ik ken haar via de stal waar ik sta. Je zou haar eens kunnen vragen of ze meer over hem kan vertellen? Haar email-
adres is via Google te vinden, Haflingerstal De Eshof. Over zijn moeder Siris, die zou volgens de website van het
Fjordenpaardenstamboek ook nog van de vader van Trees Weemhoff moeten zijn.

Super bedankt voor de reactie!!! :D Ik zal proberen contact op te nemen met Trees Weemhoff. Ik heb al contact gehad met de fokker zelf, haar vader dus!!! Erg leuk hoe enthousiast die man was!!!

paulente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:28

heeey,
ik was de verzorgster van Faldesz, ook zelf (met een paar vriendinnen) ingereden. Siris is van mijn buurman en ik verzorg en rijd haar nu al 2 jaar...... :)

Lisanne2409

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 17:07

paulente schreef:
heeey,
ik was de verzorgster van Faldesz, ook zelf (met een paar vriendinnen) ingereden. Siris is van mijn buurman en ik verzorg en rijd haar nu al 2 jaar...... :)

Ingereden? Hij is net drie geworden.....