Foto's heb ik nog niet laten maken, maar ik was wel van plan om idd naar een kliniek te gaan voor een groter onderzoek omdat ik niet weet wat nog te doen. Andere mensen die haar ook kennen denken dat het vooral te maken heeft met haar dominantie en agressie tegenover andere paarden...omdat ze vaak wel gewoon braaf is als ze helemaal alleen bereden wordt. Ik krijg steeds het gevoel dat wanneer ik naast haar loop ze gerust is, maar wanneer ik op haar zit, ze zelf het leiderschap in handen wilt nemen omdat ze dan niet gerust is. Het feit dat ik nu banger ben op haar zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Heb daarnet ook weer een buitenritje in stap gaan doen (alleen dan) en dat gaat prima tot we een wei passeren en daar wilt ze dan niet meer naar me luisteren en gaat ze steigeren om toch naar dat paard toe te kunnen...
En dan doet ze soms van die dingen als, wanneer ik haar rechtdoor stuur op een weg, ze plots de weg links wil nemen en als ik haar dan corrigeer gaat ze steigeren. Dat lijkt toch meer op gewoon protesteren niet?