Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Dune_ schreef:Manege Duikse hoef is een prima manege met zeer goede begeleiding. Manege Pullens durf ik je niet te zeggen, maar dat zou persoonlijk niet mijn eerste keus zijn. Manege van Loon zit pal aan het bos, ideaal wat dat betreft. Daar wordt zeker gegaloppeerd op de buitenritten. Het schijnt alleen dat niet alle begeleiding even leuk is, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Verder heb je ook nog in Drunen Maaike's Adventure stallen.
Of er ook gegaloppeerd wordt op de duinen, durf ik je niet te zeggen. Ik heb geen van de groepen dat ooit zien doen daar. Wel op goede bospaden.
dan zal ik van loon eens mailen_Dune_ schreef:Het is inderdaad een wedstrijdgerichte manege, dat is al niet zo mijn ding. Verder staan de paarden veel op stal en naar mijn mening veel te weinig buiten. Op de drie andere genoemde maneges komen de paarden wel veel buiten.
Ik zou dan gewoon gaan voor van Loon of de Duikse Hoef.
Casarell schreef:_Dune_ schreef:Het is inderdaad een wedstrijdgerichte manege, dat is al niet zo mijn ding. Verder staan de paarden veel op stal en naar mijn mening veel te weinig buiten. Op de drie andere genoemde maneges komen de paarden wel veel buiten.
Ik zou dan gewoon gaan voor van Loon of de Duikse Hoef.
Des te meer reden om de paarden van Pullens mee te nemen, komen ze een keer extra hun box uit![]()
Pullens doet ook buitenritten, maar ivm drukte kan je ze beter even bellen..
melody7 schreef:oke, bij mij klinken ze allemaal wel goed (behalve 't afjakeren, en wedstrijd gericht uiteraard), ik vindt het ook een erg groot voordeel bij pullens dat je met je eigen groepje blijft, das wel erg leuk, achja, ik mail ze gewoon allemaal even, en dan kijken waar plaats is
maar ik denk dat door dat stuifzand galoperen voor die paarden ook erg zwaar is?
hoop dat daar de paarden er beter verzorgd bijstaan