hulp bij verkeersmak maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RitaC

hulp bij verkeersmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 17:25

Dag lezers,
Ik ben nieuw op Bokt. Ik ben op zoek naar mensen met rijervaring op de Noord-west Veluwe waar ik mee kan buiten rijden. Ik woon nog niet zo lang in de regio (oldebroek) en ik reed tot zo ver alleen in de verschillende bossen ( Zwolsebos, omgeving Epe,Nunspeet). Dat kon ook prima met mijn oude paard. Intussen een nieuw paard erbij van 8 jaar. Hij blijkt niet zo verkeersmak te zijn als bij de koop is gezegd. Wat verkeersmak is, is natuurlijk subjectief. Ik hou het er maar op dat dit paard nog niet veel heeft meegemaakt (ook rechtstreeks van de fokker). Samen rijden lijkt mij zeer fijn om dit paard verkeersmak te maken en het is natuurlijk ook veel gezelliger. Sjors is 160cm en wat zwart van kleur. Vriendelijk van karakter maar wat schrikkerig omdat alles nieuw is.
Ik ben mobiel ( auto en trailer), dus uiteindelijk kan ik ergens afspreken. Trailer training is in volle gang.
Wie vindt het leuk om eens met mij te rijden en vindt het niet erg dat mijn paard nog een klein beetje groen is en kan wegspringen? Ik ben 42 jaar maar mijn toekomstige rijmaatje(s) mogen jonger en ouder zijn, hoor. Ik heb veel samen gereden met mensen van allerlei leeftijden.
Als je zelf geen paard hebt maar wel veel ervaring en niet angstig bent dan kan je op mijn andere paard mee.

groet Rita

Martine

Re: hulp bij verkeersmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:05

Hoi,
Op de Boktmarkt (http://www.bokt.nl/markt/) kun je een oproep plaatsen voor een rijmaatje :)
Daarom plaats ik hier een slotje.