NVVR crossweekend, wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

NVVR crossweekend, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 21:07

In juni heeft de NVVR een Crosslesweekend voor beginners en gevorderen georganiseerd in Renswoude, bij de Schalm.
Zijn er nog NVVR-bokkers die daar naartoe gaan?

Voor info: http://www.nvvr.info/agenda/crossweeken ... woude.html

In het kader dat je leuke dingen moet proberen als de kans zich voordoet, ook wanneer je geen ambities hebt om daadwerkelijk die sport te gaan beoefenen, is voor mij de reden om erheen te gaan. Gewoon ervaren hoe het is, hoe het paard het doet en zonder "verplichting", maar wel onder leiding van een goede, ervaren instructeur.
We gaan het beleven, gaat vast goedkomen. Moet ik alleen nog even op zoek naar een goede bodyprotector :D

Silence

Re: NVVR crossweekend, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:41

Heb er over nagedacht, maar zit dan op de Veluwe.
Dat wilde ik er toch niet voor laten schieten.

_Marindaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:47

lijkt me leuk maar kan dan jammer genoeg niet! veel plezier !

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 11:27

He wat grappig das bij ons op stal, wij hebben daar ons paard staan. Is dicht bij de Veluwe hoor, dus prima te doen vanaf de camping. Wij kamperen daar juist omdat het niet zo ver van huis is ;) . Dat weekend zitten wij zelf op de camping (gok dezelfde als Silence) met ons paard dus dat ga ik niet meemaken. Is wel een aanrader om te doen, wij staan er nu 4 jaar en ik vind het nog steeds heerlijk om over de baan te gaan en daarna lekker afkoelen in de waterpartij. Zadel eraf en je kan een heerlijke duik maken samen met je paard.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 20:58

Overigens staat er op de site een klein onhandigheidje. Er komt niet helemaal duidelijk naar voren dat alle mensen slapen bij de Kleine Weide en dat de paarden voor de lessen gestald staan bij de Schalm en dat de paarden van de mensen die komen om te rijden op de Utrechtse Heuvelrug, gestald worden bij het Leersumse Veld.

Voor degenen die nog interesse hebben, er zijn nog plekken beschikbaar; in overleg ook voor niet-leden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:17

Nou, er is nog een extra stalletje vrij op de Schalm hoor. Denk dat Kilian best zijn stal een weekendje uit wil lenen hij is dan toch met ons mee naar de camping :D

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:28

Klinkt ontzettend leuk, maar ga die week erna al op vakantie met paardlief.
En vind het voor 3 dagen wel erg veel geld. Je krijgt 1 gewone les, een crossles en daarna een oefencros...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 08:35

Mizsz_Kitty schreef:
Klinkt ontzettend leuk, maar ga die week erna al op vakantie met paardlief.
En vind het voor 3 dagen wel erg veel geld. Je krijgt 1 gewone les, een crossles en daarna een oefencros...

Maar zeg er dan ook bij dat de overnachtingen, het eten en alle overige "graai en snaai" bij de prijs inbegrepen is.
Zoals je het nu schrijft, lijkt het alsof je alleen voor de lessen zoveel betaald en dat is dus NIET waar! Het weekend is vol-pension, inkl het biertje bij het eten....

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:48

Dat is natuurlijk ook zo, maar het is voor mij wel een reden om niet voor deze opzet te kiezen...Al zal het wel een stuk gezelliger zijn dan losse crosslessen!

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:04

Het weekend is nog steeds open voor iedereen die mee wil doen, dus zeker niet alleen voor nvvr bbokkers maar voor iedereen die eens mee wil doen. Nog voor de duidelijkheid. De prijs is inclusief alles. Eten, stalling lessen, slaapplaatsen kortom een soort minivakanite. Ik ben een vqn de organisatoren van dit weekend dus voor meer info pb mij gerust

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 07:43

neapolitano schreef:
Het weekend is nog steeds open voor iedereen die mee wil doen, dus zeker niet alleen voor nvvr bbokkers maar voor iedereen die eens mee wil doen. Nog voor de duidelijkheid. De prijs is inclusief alles. Eten, stalling lessen, slaapplaatsen kortom een soort minivakanite. Ik ben een vqn de organisatoren van dit weekend dus voor meer info pb mij gerust

Niks "soort minivakantie", gewoon een volwaardig, volledig verzorgt weekendje weg op ****-niveau! Dat doet jouw werk meer recht!

Was jij ook de derde persoon op de lijst van het begin, dan? Vast wel :D

Ik begreep dat er intussen wel enkele inschrijvingen zijn, dus het wordt gelukkig geen onder-onsje :D

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 09:41

Mijn inschrijving staat klaar, ik moet alleen nog 1 hobbeltje over :)

Off-topic: hoi Vanessa, hoe is het met Poekie? Still going strong? Gwendolyn nog wel, maar die is nog wel een paar jaartjes jonger :)

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:01

Zoiets staat ook op mijn to-do-lijstje! Even overnadenken en kijken of ik vervoer kan regelen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 22:06

peaches schreef:
Zoiets staat ook op mijn to-do-lijstje! Even overnadenken en kijken of ik vervoer kan regelen.

Wellicht valt er iets te combineren? Stuur neapolitano even een PB dan kan ze kijken of er mensen op de lijst staan die uit jouw buurt komen en mogelijk een plekje hebben.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 22:18

Lief bedoelt! Maar we reizen niet zo heel vaak en om hem dan meteen met een vreemde pony te vervoeren weet ik ook niet.

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 13:12

vanaf Uden is het denk ik ongeveer 2 uren reistijd met de trailer *D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 14:49

neapolitano schreef:
vanaf Uden is het denk ik ongeveer 2 uren reistijd met de trailer *D

En dan mag je nog een stukje verkeerd rijden ook...... :D

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:18

Inderdaad alles inclusief tanken, file, koffie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 17:27

neapolitano schreef:
Inderdaad alles inclusief tanken, file, koffie

:j
Dusse, wat let je, peaches :D

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:02

ik hou niet van koffie :D

maar ik ga er nog over nadenken!! Ik vind het wel lang 2 uur..had korter verwacht.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 13:28

peaches schreef:
ik hou niet van koffie :D

maar ik ga er nog over nadenken!! Ik vind het wel lang 2 uur..had korter verwacht.

Even los van idioterie op de weg moet je er in 1,5 uur fluitend naar toe kunnen rijden. Het is ongeveer 75km, volgens Google-maps.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 09:07

Hoe kom je eigelijk van de overnachtingsaccomodatie naar het crossterrein? Kun je daar naartoe rijden of moeten ze dan weer de trailer op?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:17

De paarden logeren bij het crossterrein, de mensen logeren een stukje verderop in een B&B-accomodatie. Ik denk dat de mensen dus gewoon gaan carpoolen van B&B naar leslokatie en terug. Of neem een (vouw)fiets mee :+

neapolitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:19

Hoi Peaches,

de paarden blijven bij het cross-terrein in de stal of weide dus die hoeven het hele weekend niet meer weg. jijzelf zal wel met een auto naar het groepsaccomodatie moeten gaan. je rijdt dus heen en weer. evt carpoolen maar dat lost zich vanzelf op. ik denk zelf dat je de hele dag op het cross terrrein bent en alleen s'avonds en bij het ontbijt op de accomodatie zelf bent. Als je aankomt ga je als eerste naar het cross terrein natuurlijk om je paard uit te laden plekje te geven ect ect. daarna snel eten omdat in de avond de 1e les al is.

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 16:11

Ik kom ook! :D

Ik heb wel even getwijfeld hoor. Heb namelijk sinds 7 maanden een nieuw en jong paard na heel wat paarden pech vorig jaar en mijn nieuwe paard is net 5 jaar. Dus compleet onervaren met dit soort dingen. Bovendien ben ik ook geen mega held.

Ik heb met mijn eerste paard wel veel gesprongen en ook wel eens een cross parcours gedaan maar haar kende ik door en door (en zij mij....). :o

Maar goed, ik vind het gewoon gezellig om weer naar een NVVR weekend te komen en ik zie wel hoe het gaat.