Heavy...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Heavy...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 15:27

Hoi :)
Bij ons op stal staat er een pony die altijd enorm tegen de staldeur staat te trappen, zonder reden. De pony waar ik altijd op rijd vind dat vervelend en in de stal is ze sowieso niet je beste vriend, maar ze haalt dan ook gewoon uit naar haar eigen deur. Laatst deed ze dat voor het eerst en ik ben sowieso een beginner dus ik ben toen heel erg geschrokken. Als die andere stopt, dan doet ze zelf wel weer rustig. Maar ik vraag me nu af waarom die pony altijd zo erg staat te trappen. Ze doet het ook gewoon als er niemand rondloopt of voor haar staldeur loopt hoor, dat maakt niks uit. Zelfs als je haar aandacht geeft maar 't is niet op de goede plek ramt ze erop los. Wat is dit toch voor apart gedrag? :(:)

kleinvosjeJarig

Re: Heavy...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:28

Aandacht vragen. Staat het dier de hele dag op stal? Dan kan ik me dat goed voorstellen, het verveelt zich gewoon...

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:28

Hoe lang staat ze per dag in een stal?

Edit; kleinvosje was me voor.:P

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:38

Ik denk ook aan aandacht vragen. En zelfs negatieve aandacht (HE, hou op!) is voor een paard aandacht. negeren werkt beter, en dan belonen zodra het paard weer rustig is (met positieve aandacht).

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 15:41

Ah oke. Ik heb niet het idee dat er veel op gereden wordt. Veel mensen zeggen dat ze eerst wel leuk was, ik hoor er nu nooit meer wat over. Jeetje, dat is best wel sneu eigenlijk. Bedankt voor de snelle reacties!

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:55

Dit is geloof ik een teken van verveling en ATK.
Gewoon lekker actief mee gaan kroelen :j

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:42

verveling?