Welke bruine leren laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Welke bruine leren laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 15:22

Hallo,

ik weet dat er al meerdere topics hierover zijn, maar ik wilde ook even mijn foto toevoegen vandaar dat ik toch even zelf een topic open.
Ik wil heel graag bruine leren rijlaarzen. Ik vind de kleur cognac, of iets wat er op lijkt, erg mooi om te zien.
Nu vroeg ik mij af of deze kleur bij mijn wedstrijdjasje en cap passen.

Afbeelding

Ik denk namelijk van wel, maar een vriendin van mij zegt dat ik dan donkerbruine laarzen moet nemen. De chaps die ik op de foto aan heb hebben ook iets weg van de cognac kleur.

En dan de vraag die heel vaak gesteld wordt, welke leren laarzen moet ik dan nemen? Ik lees veel verschillende ervaringen dus ik weet het nu niet meer.
Ik zit aan een maximum prijs van ongeveer €300,- te denken.
Ik woon in Nieuwegein en de winkel om te laten opmeten enzo zou dan niet heel ver weg moeten zijn.

Bedankt alvast voor de hulp!

Groetjes Linda

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:25

Wauw ik vind het supper mooi! Wil zelf ook graag bruine laarzen, hoe duur kosten deze laarzen?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 15:30

arian_wolf schreef:
Wauw ik vind het supper mooi! Wil zelf ook graag bruine laarzen, hoe duur kosten deze laarzen?

Dit zijn geen laarzen maar leren chaps. Die heb ik 2 jaar terug ofzo van mijn instructrice gekregen dus zou niet weten hoe duur ze zijn. Ik ben er ook nog steeds erg blij mee maar wil toch ook wel graag bruine laarzen.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:31

CoRiNa1983

Re: Welke bruine leren laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:37

ik zou voor de kleur palisander of seahorse oud gaan als ik je setje zo zie, cognac gaat ook wel maar denk dat de kleuren die ik noem nog mooier erbij zijn, maar dat zijn kleuren van het merk lipica, en daar is het goedkoopste model €215,- andere merken heb ik me nooit verdiept in hoe de kleuren en hoe duur ze zijn omdat ik al meer dan 6 jaar lipica's heb waar ik echt reuze tevreden over ben hoef ook nooit geen ander merk meer, had voorheen een mountainhorse en petrie gehad, maar beide niet zoveel plezier aangehad als nu aan me lipica's.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:44

Ik denk dat de kleur libano ook mooi bij je outfit past.
Deze zijn dan ook vh merk lipica.

Afbeelding

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:44

De laarzen in mijn profiel zijn van DeNiro, zijn rond de 400 euro maar soms in acties veel goedkoper. Deniro heeft ook verschillende soorten bruintinten waaruit je kan kiezen, succes!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 15:48

CoRiNa1983 schreef:
ik zou voor de kleur palisander of seahorse oud gaan als ik je setje zo zie, cognac gaat ook wel maar denk dat de kleuren die ik noem nog mooier erbij zijn, maar dat zijn kleuren van het merk lipica, en daar is het goedkoopste model €215,- andere merken heb ik me nooit verdiept in hoe de kleuren en hoe duur ze zijn omdat ik al meer dan 6 jaar lipica's heb waar ik echt reuze tevreden over ben hoef ook nooit geen ander merk meer, had voorheen een mountainhorse en petrie gehad, maar beide niet zoveel plezier aangehad als nu aan me lipica's.

Die palissander kleur kan ik vinden op de site van lipica, dat is dan toch meer richting donkerbruin zie ik. Die seahorse echter kan ik niet vinden, heb je daar misschien een plaatje van? En de libano kleur, dat is ook toch meer cognac, die vind ik ook wel mooi.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 15:49

_Linn_ schreef:
CoRiNa1983 schreef:

Die palissander kleur kan ik vinden op de site van lipica, dat is dan toch meer richting donkerbruin zie ik. Die seahorse echter kan ik niet vinden, heb je daar misschien een plaatje van? En de libano kleur, dat is ook toch meer cognac, die vind ik ook wel mooi.

Dit is seahorse :=
Afbeelding

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 15:51

Ik vond eerst ook de derby polo mooie laarzen, maar heb veel negatieve berichten daarover gehoord? Verder staat petrie me niet heel aan omdat ik die laarzen denk toch te hard vind. Heb een paar petrie laarzen van me instructrice overgenomen, maar die zitten me toch niet helemaal lekker. Me rechterhak komt daarin elke keer omhoog, heel vervelend.

Hmm die seahorse kleur vind ik dan toch iets minder mooi.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:13

Afbeelding

Dit is de libano van dichtbij,maar al vaak gepoetst.Die past heel mooi bij de kleur van je cap.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 16:18

Ik heb deze, De Niro's in cognac bruin.

Afbeelding
Zelfde cap als jou :)

Als je het geld heb, zou ik voor De Niro's gaan.
Kijk ook eens naar Petrie, de zachte springlaarzen versie, die zitten heerlijk en super mooi, en ook in cognac :j ik had decoventry's, heerlijke laarzen, blijven super mooi (wel de goede versie nemen haha) die zijn ook erg fijn, die van mij waren toen nieuw 385.
[RUI] De Niro Boots of Lipica laarzen?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 16:31

Ik zou dan denk ik gaan voor lipica libano of de de niro cognac.
Maar de niro is dus duurder dan lipica. Hoeveel zou ik ongeveer kwijt zijn als ik zou gaan voor de niro cognac? Ik hoef er denk ik niks extra's oid bij. En wat is ongeveer de levertijd hiervan?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:36

Levertijd weet ik niet, er is wel een centraal bijzondere laarzen topic, daar vind je je antwoord vast wel!
Lipica is onwijs lang levertijd.

Ik heb mijn deniro's tweedehands gekocht. Nieuw reken je toch op iets van 450/500

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:54