Bosrit/Vrijrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xXJoymXxJarig

Bosrit/Vrijrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 11:56

Hoi,
Ik wil graag met een vriendin van mij een keertje ergens gaan rijden.
Het moet wel in Brabant zijn.
Nu is mijn vraag.....waar kun je met z'n 2e of een groep kinderen tussen de 10-15 jaar een keertje paardrijden.
Gewoon 1x niet lessen ofzo.

Alvast bedankt

Anne9941

Re: Bosrit/Vrijrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 13:14

Hippisch Centrum Ouddorp is wel wat...Zelf rijd ik er en ze hebben een goede begeleiding hoor! Het ligt alleen wel in Zuid-Holland(Goeree-Overflakkee) Veel succes met zoeken;)

James2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:49

Drunese duinen?>>manege v loon maar dat zal wel puur lessen zijn zeker weten doe ik het niet
Bos surea??>>wel eigen paard mee brengen
Ik heb wel een heel leuke adres voor je waar de kinderen mee het bos in kunnen met een huifkar voor een gezellige middag, neem de pickick mand mee spelletjes en je heb een top middag
Tinkerboerderij in uden heel leuk kan je met de groep gewoon 2 uur de bossen daar in>>geen les maar wel begeleiding vanuit de boerderij zelf.
En dit alles in Brabant hahha

RichelleF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:48

Manege van Loon heb ik een keer een buitenrit gemaakt, maar dat was niet zo'n succes vond ik..
Komt misschien omdat we met een meisje gingen die veel minder ervaring had en dus het niveau bepaalde,
maar ik vond het gewoon geen super buitenrit en het kwam gewoon niet super op me over..

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:55

Manege van Loon ben ik een tijdje geleden geweest, prachtige natuur en leuke paarden :)

JJ_Team

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 14:07

Echt mooie natuur daar!