Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elodi schreef:mijn pony deed dat ook,
ik lokte hem met brokjes,maar gaf ze niet want dat zou hem doen denken dat ik hem beloonde.
daarna zette ik hem samen met een paar andere mensen op stal en liet hem voor straf daar staan
aan zijn halster met touw..
hij heeft het nooit meer gedaan!
. Een paard denkt echt niet van '' ik ga niet meer aanvallen want straks wordt ik weer aan een touwtje gezet in mn stal '' JessieHorses schreef:elodi schreef:mijn pony deed dat ook,
ik lokte hem met brokjes,maar gaf ze niet want dat zou hem doen denken dat ik hem beloonde.
daarna zette ik hem samen met een paar andere mensen op stal en liet hem voor straf daar staan
Ik denk niet dat ie het daarom niet meer deed hoor. Een paard denkt echt niet van '' ik ga niet meer aanvallen want straks wordt ik weer aan een touwtje gezet in mn stal ''
JessieHorses schreef:elodi schreef:mijn pony deed dat ook,
Ik denk niet dat ie het daarom niet meer deed hoor. Een paard denkt echt niet van '' ik ga niet meer aanvallen want straks wordt ik weer aan een touwtje gezet in mn stal ''
Riaaantje schreef:Nee dat gebeurt voor zover ik weet niet.
En een zweepje of een longeerzweep maakt hem echt niets uit. Hij trapt alleen maar harder.
elodi schreef:elodi schreef:maarja, hoe zou die gene hem dan kunnen pakken?
desnoods is het misschien een optie om met een lijn het weiland steeds kleiner te laten worden hem naar een stukje drijven en pakken maar!!
en dit dan?